دکور عجیب یک رستوران مشتری‌ها را فراری داد +عکس



رستورانی در آمریکا که مدیر آن در تلاش برای استفاده از اشیای عتیقه و قدیمی در دکور بود دچار اشتباهی شد که مشتری‌های خود را فراری می‌داد.  

یکی از مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای در آمریکا با اشتباهی که در دکوراسیون خود مرتکب شده بود، مجبور شد برای بازگرداندن مشتری‌ها با رستوران خود از آن‌ها عذرخواهی کند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,رستوران

ماجرا از آنجا آغاز شد که زنی به نام «تامرا هاوکینز» در صفحه فیسبوک خود تصویری از دکور سقفی یکی از شعبه‌های رستوران در شمال شرق آمریکا منتشر کرد که یک بشکه، ابزار قدیمی آشپزی و یک طناب دار آویزان بود.

 

او در این تصویر متوجه طناب دار در میان اشیایی عتیقه و قدیمی نشده بود، اما دوستانش با دیدن این عکس متوجه این موضوع شده و با بازنشر آن موجب شد تا این تصویر به سرعت در فضای مجازی دست به دست شود.

 

بسیاری از وجود طناب دار آویخته در سقف رستوران ابراز تاسف کردند، زیرا قرار است جایی برای مهمان نوازی و استقبال از مشتریان نه ایجاد ترس در قلب آن‌ها باشد.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,رستوران

یکی از مسئولان شرکت زنجیره‌ای رستوران «Cracker Barrel» در این خصوص گفت: این فقط یک سیم الکتریکی قدیمی است که سال‌ها در رستوران بوده است.

 

این شرکت در پستی الکترونیکی افزود: باید به این قسمت از دکوراتور در رستوران توجه و قبل از افتتاح اصلاح می‌شد. پس از انتشار تصویر، این طناب از آن قسمت برداشته شد.

 

این شرکت توضیح داد که از مهمانی که متوجه وجود چوبه دار آویزان از سقف رستوران شده بود، عذرخواهی کرد و از او به خاطر این تذکر تشکر کرد.

 

باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------