سفر به ترکیه و امارات هنوز مقرون به صرفه !



با افزایش نرخ ارز، دیگر سفر به برخی کشورها برای مسافران ایرانی خیلی به صرفه نیست و بسیاری از گردشگران برای سفر به دنبال مقاصدی هستند که از نظر اقتصادی هم گزینه‌ای مطلوب و مقرون به صرفه باشد. کشورهایی هستند که سفر به آن‌ها از نظر هزینه اقامت، ورودی اماکن گردشگری، هزینه غذا و ... مناسب‌تر است و برای گردشگرانی که با افزایش نرخ دلار به دنبال مقاصد به صرفه‌تری برای سفر می‌گردند، انتخاب‌های بهتری به شمار می‌روند. در این مطلب به سراغ این موضوع رفته‌ایم و ضمن معرفی به صرفه‌ترین مقاصد سفر با توجه به نرخ دلار کمی هم در خصوص این کشورها و کارهایی که می‌توان برای کمتر کردن هزینه‌های سفر در آن‌ها انجام داد، صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید:

 

ترکیه 

ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگران ایرانی در دنیا محسوب می‌شود و به دلیل مزایای چون نزدیک بودن به کشورمان، جاذبه‌های تاریخی معروف و شناخته شده، طبیعتی زیبا و شگفت‌انگیز و اشتراکات بسیار زیاد فرهنگی مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

 

مناسب بودن هزینه‌های سفر به ترکیه نیز از دیگر دلایل محبوبیت شهرهای مختلف این کشور در میان گردشگران است. مثلا در برخی فصل‌ها که سفر به این کشور ارزان‌تر از فصول دیگر نیز ‌تمام می‌شود و هزینه‌هایی مانند اقامت یا خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر است، تور استانبول می‌تواند گزینه مناسبی برای یک سفر مقرون به صرفه باشد. با بررسی وب سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز ، می‌توانید پرواز و هتلی کم‌هزینه پیدا کنید و با قیمتی مناسب راهی سفر شوید.

 

تور استانبول

 

نکته جالب در مورد سفر به کشور زیبای ترکیه این است که شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید سفری شاد و به یادماندنی را به شهرهای مختلف این کشور تجربه کنید.

 

اگر قصدتان از سفر به ترکیه اقامتی لوکس و لاکچری در این کشور باشد، این امکان برای شما مهیا است و به راحتی می‌توانید با رزرو هتل‌های بسیار لوکس، غذاخوردن در رستوران‌های فوق‌العاده و پرواز با ایرلاین‌های معروف‌ و لوکس‌تر این تجربه را به دست آورید. مثلا در تور آنتالیا می‌توانید این زندگی لوکس را تا حد زیادی تجربه کنید اما اگر قصد سفری ارزان و اقتصادی را هم داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد. آژانس‌ها هر دو نوع پکیج را ارائه می‌دهند و انتخاب با شما است..

 

می‌توانید با رزرو هتل‌ 3 و 4 ستاره استانبول که در مکان‌های مناسبی هم قرار گرفته‌اند و بازدید از جاذبه‌های متعدد این کشور که هزینه‌ای هم از گردشگران دریافت نمی‌کنند یا هزینه‌ای بسیار کمی می‌گیرند و همچنین استفاده از رستوران‌های ارزان‌تر و ... سفری مقرون به صرفه به این کشور زیبا و دیدنی را تجربه کنید.

 

برای نمونه در شهری مانند استانبول غرفه‌های غذاهای خیابانی بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید همان غذاهایی که در یک رستوران لوکس و لاکچری سرو می‌شود را از آن‌ها هم تهیه کنید یا این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در هزینه‌های سفر خود به ترکیه صرفه‌جویی کنید.

 

بخش عمده هزینه سفر به کشورهای مختلف دنیا را قیمت بلیط هواپیما  تشکیل می‌دهد. در سفر به برخی کشورها از جمله ترکیه می‌توانید با خرید بلیط چارتری این هزینه را هم گاهی اوقات تا حد زیادی کاهش دهید.

 

امارات 

دبی یک شهر مدرن با هتل‌های لوکس و انواع و اقسام تفریحات هیجان‌انگیز است که هر سال گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشد. با توجه به رشد نرخ درهم امارات، ممکن است از دیدن نام تور دبی در بین گزینه‌های مقرون به صرفه تعجب کنید! با این حال، آژانس‌های مسافرتی طیف متنوعی از هتل‌ها و پروازها را ارائه می‌دهند که با انتخاب از میان آن‌ها، می‌توانید هزینه سفر خود را مدیریت کنید. حقیقت این است که با توجه به فاصله کوتاه بین ایران و امارات، دبی یک مقصد گردشگری مناسب و به صرفه محسوب می‌شود. البته باید هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری، حواس‌تان را جمع کنید زیرا دبی شهر تفریحات لوکس و گران است.

 

تور دبی

 

سخن پایانی

 در معرفی به صرفه‌ترین مقاصد سفر با توجه به نرخ دلار باید به عوامل بسیاری توجه کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به هزینه بلیط هواپیما، هزینه اقامت، هزینه خوراک و تهیه غذا، حمل و نقل عمومی و .... توجه کرد. به نظر می‌رسد با توجه به مجموعه این عوامل، سفر به شهرهای استانبول، آنتالیا و دبی گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات باشد. با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر مانند سلام پرواز گزینه‌های متنوعی پیش روی شما است و می‌توانید از میان هتل‌ها و پروازهای مختلف، اقتصادی‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید منتظر تماس شما هستیم : 22224444

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024