بهترین رستوران های غذای گیاهی در اصفهان



اغلب مسافران در سفرهای خود به نقاط مختلف کشور، از چشیدن طعم غذاهای جدید لذت می‌برند و این کار را یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات سفر خود می‌دانند. در سفر به اصفهان قطعا مسافران می‌توانند ازطریق شکم‌گردی و صرف غذاهای متنوع در رستوران‌های مختلف، خاطرات به‌یادماندنی برای خود بسازند. یکی از رستوران محبوب این شهر، رستوران گیاهی در هتل پارسیان کوثر اصفهان محسوب می‌شود. این رستوران با برخورداری از محیطی بسیار شیک و چشم‌اندازی از فضای سبز و سرو انواع غذاهای دلچسب، رضایت افراد زیادی را جلب کرده است.

 

بهترین رستوران های غذای گیاهی در اصفهان

 

معرفی بهترین رستوران‌های غذای گیاهی در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای زیبای ایران در نظر گرفته می‌شود که هر ساله مسافران زیادی از داخل و خارج از کشور به آنجا سفر می‌کنند. در این شهر زیبا جاذبه‌های دیدنی، جذاب و منحصربه‌فردی وجود دارد. علاوه‌‌بر جاذبه‌های دیدنی اصفهان، وجود رستوران‌های باکیفیت در این شهر یکی دیگر از علل جذب گردشگران به این شهر در نظر گرفته می‌شود. به‌عنوان مثال مسافرانی که در هتل پارسیان کوثر اصفهان اقامت دارند، نه‌تنها به‌راحتی به مکان دیدنی این شهر دسترسی پیدا می‌کنند، بلکه از غذاهای باکیفیت رستوران‌های این هتل نیز بهره‌مند می‌شوند.

 

به‌طور کلی در میان رستوران‌های سنتی و ایرانی این شهر، رستوران‌هایی فعالیت می‌کنند که انواع غذاهای گیاهی در آن‌ها سرو می‌شود؛ بنابراین مسافرانی که رژیم غذایی گیاهی دارند، در هنگام سفر به اصفهان به‌راحتی این امکان را دارند تا غذای موردعلاقه خود را سفارش دهند. آن‌ها می‌توانند از خوردن غذاهای گیاهی باکیفیت در یک محیط آرام و دلنشین نهایت لذت را ببرند.

 

رستوران سبز هتل پارسیان کوثر اصفهان

رستوران سبز یکی از رستوران جذاب هتل پارسیان کوثر به‌حساب می‌آید که وعده‌های نهار و شام را در محیطی دلباز و رو به فضای سبز هتل سرو می‌کند. این رستوران در محوطه هتل قرار گرفته است. مسافرانی که در هتل پارسیان کوثر اصفهان اقامت دارند یا افراد عادی می‌توانند انواع غذاهای ایتالیایی همچون استیک، پیتزا، پاستا و انواع غذاهای گیاهی را در این رستوران سفارش دهند.

 

به‌دلیل کیفیت بالای غذاهای این رستوران، وجود کادر مجرب و آماده پذیرایی از میهمانان و محیط زیبا و آرامش بخش این رستوران، می‌توان آن را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای افراد با رژیم غذایی وگان در نظر گرفت. دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران چشم‌اندازی سرسبز، وجود سقف متحرک اتوماتیک، دیواره‌های بازشو، بدنه چوبی، استفاده از ظروف چدنی و قابلیت طبخ برخی غذاها بدون استفاده از روغن و سرخ کردن موادغذایی در نظر گرفته می‌شوند. این رستوران از ساعت ۷ بعدازظهر تا ۱۱ شب به مشتریان خود سرویس می‌دهد.

 

رستوران و فست فود گیاهی زیما

رستوران و فست فود گیاهی زیما به‌عنوان یکی از رستوران‌های جذاب شهر زیبای اصفهان درنظر گرفته می‌شود. این رستوران گیاهی در اصفهان، خیابان بزرگمهر نبش کوی ۴۴ واقع شده است. در این رستوران انواع پیتزاهای سبزیجات و سیفی‌جات، انواع سالادها و پاستاها و انواع برگرها سرو می‌شود. این رستوران از سوسیس و کالباس گیاهی برای طبخ غذاهای خود استفاده می‌کند.

 

ظاهر زیبا و کیفیت بالای غذاهای این رستوران حتی افرادی که علاقه زیادی به خوردن غذاهای گیاهی ندارند، وسوسه می‌کند. در کنار غذاهای گیاهی باکیفیت و وسوسه‌انگیز رستوران زیما، دکوراسیون زیبای این مجموعه حس خوبی به افراد می‌دهد.

 

نقاط قوت این رستوران ارائه غذای باکیفیت و خوش‌طعم، ارائه سرویس مناسب و برخورداری از کارکنان خوش‌اخلاق، دکوراسیون جذاب و محیط آرامش‌بخش و قیمت مقرون‌به‌صرفه غذاها به‌حساب می‌آید. مسافران در سفر خود به اصفهان این امکان را دارند تا غذاهای خوش‌طعم این رستوران را امتحان کنند و از چشیدن طعم خوب این غذاهای گیاهی در محیطی زیبا لذت ببرند.

 

ساعات کاری این مجموعه شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر تا ۳:۰۰ بعدازظهر و از ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر تا ۱۱:۳۰ شب در نظر گرفته شده است.

 

رستوران و فست فود گیاهی زیما

 

رستوران برگر گیاهی (وگان برگر)

یکی دیگر از رستوران‌های گیاهی در شهر اصفهان رستوران برگر گیاهی (وگان برگر) محسوب می‌شود؛ بنابراین افرادی که در رژیم غذایی خود فقط از غذاهای گیاهی استفاده می‌کنند، با مراجعه به این رستوران می‌توانند انواع برگرها و غذاهای وگان را سفارش دهند.

این رستوران در اصفهان، خیابان خیام، بعد از خیابان میرزا طاهر، بعد از بوستان فرشتگان، بین بن‌بست ۲۰ و ۲۲ واقع شده است. کیفیت بالای غذاهای این مجموعه، دکور زیبا و جذاب آن و کارکنان مجرب و خوش‌اخلاق این رستوران از نقاط قوت آن به‌حساب می‌آیند.

 

ساعات کاری رستوران برگر گیاهی (وگان برگر) هر روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ قبل از ظهر تا ۳:۰۰ بعدازظهر و از ۶:۰۰ بعدازظهر تا ۱۱:۰۰ شب در نظر گرفته شده است. مسافران با مراجعه به رستوران برگر، این امکان را دارند تا غذای خود را در محل رستوران صرف کنند و با حضور در فضای جذاب آن خاطرات به‌یادماندنی برای خود رقم بزنند. امکان سفارش غذا به‌صورت بیرون‌بر از این رستوران برای مسافران فراهم شده است.

 

فست‌فود سالم و گیاهی ریحان

رستوران و فست‌فود گیاهی ریحان یکی دیگر از رستوران‌های گیاهی شهر اصفهان شناخته می‌شود. این رستوران دو شعبه در شهر اصفهان دارد. شعبه اول آن در خیابان مشتاق اول، خیابان ابوالحسن نبش کوچه ۱۷ واقع شده است و شعبه دوم این رستوران در خیابان توحید میانی، خیابان مهرداد، نبش کوچه ۱۲ قرار دارد.

 

در هر دو شعبه این رستوران انواع غذاهای گیاهی سرد و گرم ازجمله انواع سادلاها، انواع پیتزاها، انواع پاستاها و انواع برگرها به‌صورت بیرون‌بر و سرو در محل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مسافران با انتخاب این رستوران گیاهی نه‌تنها از غذاهای گیاهی باکیفیت و تازه بهره‌مند می‌شوند، بلکه فرصت لذت‌بردن از محیط آرامش‌بخش و دکور زیبای این رستوران را به دست می‌آورند.

 

با‌توجه‌به کیفیت غذاهای رستوران و فست‌فود گیاهی ریحان می‌توان گفت غذاهای این مجموعه از قیمت مناسبی برخوردار هستند. ساعات کاری رستوران و فست‌فود گیاهی ریحان هر روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۳:۰۰ بعدازظهر و ۷:۰۰ بعدازظهر تا ۱۱:۳۰ شب در نظر گرفته شده است.

 

کافه رستوران وگان

 

خدمات فلای تودی

فلای تودی به‌عنوان یک مرجع معتبر در زمینه برنامه‌ریزی سفرهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. این مجموعه با ارائه خدماتی همچون امکان خرید بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی و امکان رزرو هتل‌های داخلی و خارجی به مسافران این امکان را می‌دهد تا با خیال آسوده برنامه سفر خود را تنظیم کنند. علاوه‌بر ارائه این خدمات فلای تودی با معرفی رستوران‌های مختلف و مراکز خرید در سراسر کشور راهنمایی‌های ارزشمندی به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهد.

 

جمع‌بندی

یکی از دغدغه‌های مهم مسافران به‌ویژه افرادی که رژیم غذایی وگان دارند، در هنگام سفر به شهرهای مختلف، یافتن رستوران‌های گیاهی باکیفیت است. بسیاری از گردشگران، هنگام سفر به این شهر، ضمن رزرو هتل‌هایی مانند هتل پارسیان کوثر اصفهان به‌عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری رستوران‌های گیاهی را در نظر دارند. این نوع رستوران‌ها در منوی خود غذاهایی را گنجانده‌اند که با استفاده از سبزیجات و یا سوسیس و کالباس گیاهی تهیه می‌شوند. علاوه‌بر کیفیت غذاهای گیاهی، محیط رستوران و نحوه برخورد کارکنان با مشتریان بسیار مهم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024