گل‌محمدی: آخرین بازی لوکادیا ۱۰۰ روز پیش بود/ واکنش کنایه‌آمیز تارتار به متوقف‌کردن پرسپولیس



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گل‌محمدی می‌گوید تیمش در مقابل ذوب آهن بدشانسی آورد.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که در نشست خبری پیش و پس از بازی غایب بود، در اولین واکنش به جذب لوکادیا گفته که او در سه ماه اخیر بازی نکرده و از میزان آمادگی‌اش اطلاع ندارد.

 

* تمرکز دفاعی حریف بالا بود 
در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

 

* دو ضربه به تیرک زدیم و بدشانس بودیم
در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خود را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

 

* ذوب آهن می‌خواست گل نخورد
در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صددرصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ده نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

 

* امیدوارم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم
باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت آماده شویم برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست. باید از امتیاز میزبانی بتوانیم استفاده کنیم.

 

* آخرین بازی لوکادیا ۱۰۰ روز پیش بود 
لوکادیا بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ای که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

 

***

 

واکنش کنایه‌آمیز تارتار به متوقف‌کردن پرسپولیس

سرمربی ذوب آهن به صورت کنایه آمیز و بدون اشاره مستقیم، به اتفاقات داوری بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.

 

مهدی تارتار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن که پیش از بازی گفته بود روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد، در اینستاگرام خود با کنایه به صحنه مشکوک پنالتی و همچنین اخراج نادر محمدی نوشت که بازیکنان ذوب آهن نشان دادند که «هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ» آنها را ندارد.

 

او همچنین این تساوی با یک یار کمتر مقابل پرسپولیس را «شروع کار ذوب آهن» دانست و وعده داد که وضعیت سبزپوشان در هفته‌های آینده بهتر از این نیز می‌شود.

 

او پس از تشکر از بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش، به بازیکنان پرسپولیس نیز خسته نباشید گفت. روز گذشته پس از پایان بازی، یحیی گل‌محمدی به رختکن ذوب آهن رفته و اقدام متقابلی را انجام داده بود.

 

متن پست اینستاگرامی سرمربی ذوب‌آهن را می‌خوانید:

"از همه بازیکنان تلاشگر و اعضای کادر زحمتکش بابت نمایش جسورانه‌شان در دیدار هفته اول تشکر میکنم و قدردان حمایت هواداران هستم. فارغ از نتیجه، این نمایشی بود که نشان داد رویکرد ذوب آهن در فصل جدید چطور خواهد بود؛ تلاش تا آخرین لحظه.

 

شما نشان دادید که هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ ما را نخواهد داشت. هرچند که برای کسب پیروزی وارد زمین شدید اما همین نمایش بی توجه به نتیجه، شایستگی‌تان را به فوتبال ایران نشان داد.

 

اما این تنها شروع کار است و در ادامه -با تلاش بیشتر- باید بهتر و بهتر شویم. ما در کنار یکدیگر قدرتمند هستیم و تا پایان فصل از باشگاه تا تیم، از کادرفنی تا بازیکنان و از اعضای تیم تا هواداران، باید متحد بمانیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

 

همچنین لازم می‌دانم به اعضای تیم میهمان خسته نباشید بگویم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------