پیروزی رم مقابل اینتر در سری آ/ ادامه تیره‌روزی‌های لیورپول با تساوی خانگی و پیروزی دقیقه نودی چلسی



مسابقات فوتبال جهان در 9 مهر 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال آاس رم توانست اینتر را در سری آ ایتالیا شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته هشتم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال آاس رم رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

 

این پیروزی درحالی برای آاس رم به دست آمد که این بازی برای دو تیم بسیار حساس دنبال شد. تک گل فوتبال اینتر توسط فدریکو دیمارکو در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.  

 

پائولو دیبالا و کریس اسمالینگ در دقایق ۳۹ و ۷۵ برای رم گلزنی کردند تا این تیم پیروز این نبرد باشد.

 

اینتر در این بازی مالک توپ و میدان بود به طوری که ۵۷ درصد مالکیت توپ به نام اینتر ثبت شد. در این بازی اینتر ۱۵ موقعیت گل داشت درحالی که رم تنها ۹ موقعیت گل را خلق کرد.

 

رم با این پیروزی، ۵ برد در کارنامه خود ثبت کرد و ۱۶ امتیازی شد. همچنین اینتر با این باخت چهارمین شکست را به نام خود کرد تا ۱۲ امتیازی شود.

 

***

 

ادامه تیره‌روزی‌های لیورپول با تساوی خانگی و پیروزی دقیقه نودی چلسی

بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس با توقف لیورپول در آنفیلد و پیروزی سخت چلسی در خانه کریستال پالاس پیگیری شد.

 

مسابقات فوتبال جهان در 9 مهر 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش تسنیم، دیدارهای روز نخست از هفته نهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (شنبه) با انجام پنج بازی دنبال شد که در پایان مهمترین آنها، لیورپول به تساوی رضایت داد، اما چلسی سه امتیاز گرفت.

 

لیورپول که این فصل نتایج بی‌ثباتی داشته است، در ادامه سریال ناکامی‌هایش برای پنجمین بار در هفت بازی خود در این فصل امتیاز از دست داد. شاگردان یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد برابر برایتون به تساوی 3-3 رضایت دادند که در این بازی روبرتو فیرمینو دو بار در دقایق 33 و 54 و آدام وبستر در دقیقه 63 (گل به خودی) برای لیورپول گلزنی کردند. در سمت مقابل هم لئاندرو تروسارد هر سه گل برایتون را در دقایق 4، 17 و 83 به ثمر رساند. با این نتیجه لیورپول 10 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

 

چلسی اما در خانه کریستال پالاس با اینکه گل اول را دریافت کرده بود، با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. اوسون ادوارد در دقیقه 7 گل نخست را برای برایتون زد، اما در ادامه پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 38 و کانر گالاگر در دقیقه 90 ورق را به سود چلسی برگرداندند تا این تیم برنده بازی باشد. چلسی با کسب چهارمین پیروزی‌اش در این فصل 13 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

 

امروز همچنین برنتفورد که سامان قدوس را در اختیار دارد، در دیداری که به این بازیکن ایرانی فرصت حضور در میدان نرسید، برابر میزبانش بورنموث به تساوی بدون گل رضایت داد و یک امتیاز گرفت.

 

در دو بازی دیگر اورتون با نتیجه 2 بر یک ساوتهمپتون را در ورزشگاه سنت‌ماری شکست داد و نیوکاسل در ورزشگاه کریون‌کاتج میزبانش فولام را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبید.

 

در آخرین بازی روز نخست هفته نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 20 امشب وستهام میزبان ولورهمپتون خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال 21 امتیازی صدرنشین است، منچسترسیتی 17 امتیازی با یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و تاتنهام نیز با همین تعداد امتیاز از هشت بازی و تفاضل گل کمتر سوم است.

 

***

 

شکست دورتموند برابر کلن در روز باخت صدرنشین بوندس‌لیگا

دومین روز از هفته هشتم بوندس‌لیگا با شکست صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات و باخت دورتموند برابر کلن همراه بود.

 

در ادامه هفته هشتم بوندس‌لیگا امروز (شنبه) پنج بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بوروسیا دورتموند در خانه کلن با نتیجه 3 بر 2 تن به شکست داد. فلوریان کاینتس (53)، اشتفان تیگس (56) و دژان لیوبیچیچ (71) گل‌های کلن را به ثمر رساندند و یولیان برانت در دقیقه 31 و بنو اشمیتس در دقیقه 78 (گل به خودی) دو گل دورتموند را زدند. دورتموند با قبول سومین باخت فصلش 15 امتیازی ماند و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد.

 

همزمان با این بازی یونیون برلین صدرنشین جدول رده‌بندی با نتیجه 2 بر صفر به اینتراخت فرانکفورت باخت. ماریو گوتسه (12) و یسپر لیندستروم (42) گل‌های اینتراخت را در این بازی که فرانکفورتی‌ها از دقیقه 68 آن با اخراج راندال کولو 10 نفره شدند، به ثمر رساندند. این اولین باخت فصل یونیون برلین بود هرچند، این تیم هنوز با 17 امتیاز صدرنشین است.

 

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ 2 - ماینتس یک

ولفسبورگ 3 - اشتوتگارت 2

لایپزیگ 4 - بوخوم صفر

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------