پرسپولیس با رادوشوویچ توافق کرد



رادوشوویچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان سابق کروات خود توافق کرد تا مطالبات او را در چهار قسط پرداخت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیر علی حسینی که به نمایندگی از باشگاه در جلسه رسیدگی به پرونده تجدید نظر خواهی پرسپولیس در مقر CAS در لوزان سوییس شرکت کرده بود، دو طرف برای پایان دادن به اختلاف خود به توافق دست پیدا کردند.

 

در نشست امروز، داوران دادگاه داوری ورزش بنا بر رسم معمول ابتدا از طرفین دعوا خواستند تا حد امکان برای رسیدن به یک توافق همه جانبه با یکدیگر توافق کنند. بر همین اساس گفت‌وگو بین نمایندگان دو طرف انجام و منجر به نتیجه شد.

 

به این ترتیب دو طرف بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی از سوی باشگاه پرسپولیس توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رای فیفاست. پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی مطالبات رادوشویچ نیز در چهار قسط از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳(۲۵ دی ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر۲۰۲۳ (۱۸ آبان‌ ۱۴۰۲) از سوی باشگاه پرسپولیس تعهد شد.

 

با توافقی که امروز صورت گرفت، چند مزیت نیز برای باشگاه پرسپولیس حاصل می‌شود. در وهله اول با احتساب عدم پرداخت سود سالیانه ۵ درصدی و عودت بخشی از رقم پرداختی ۵۵ هزار فرانکی، رقمی در حدود ۱۰۰ هزار یورو صرفه جویی خواهد شد. همچنین پرسپولیس زمان در اختیار دارد تا ظرف یک سال آینده نسبت به پرداخت مرحله به مرحله مبلغ اقدام کند. ضمن آن که در زمان اقدام برای دریافت مجوز حرفه‌ای، این پرونده مشکل‌ساز نخواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------