رونالدو از یوونتوس شکایت کرد



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یوونتوس در یکی از بدترین مقاطع تاریخ خود حالا با شکایت 19.9 میلیون یورویی رونالدو روبرو شده است.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو در تابستان 2021 و پس از سه فصل بازی در یوونتوس از این باشگاه جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. رونالدو در سال 2018 با انتقالی 112 میلیون یورویی از رئال راهی باشگاه تورینی شده بود ولی نتوانست به این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ کمک کند. دستمزد بسیار بالای او و مشکلات اقتصادی یوونتوس در نهایت دو طرف را به سمت قطع همکاری برد. یوونتوس این روزها با معضلات زیادی روبرو است.

 

چند روز پیش تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس به صورت دسته جمعی استعفا کردند که گفته می‌شود این تصمیم غیرمنتظره آنها برای کاستن از عواقب ناشی از برملا شدن سندسازی و حسابرسی جعلی برای اعلام دخل و خرج‌شان بوده است. حتی یوفا نیز به این پرونده ورود کرده و اگر بتواند نشانه‌هایی از احتمال نقض قانون بازی جوانمردانه مالی در آن پیدا کند، به احتمال فراوان مجازات‌هایی برای یوونتوس در نظر خواهد گرفت که شامل جریمه نقدی و حتی محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

 

در چنین اوضاعی امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که کریستیانو رونالدو از یوونتوس شکایت کرده و خواهان گرفتن 19.9 میلیون یورو دستمزدی شده که باشگاه متعهد به پرداخت آن شده بود. این رقمی است که رونالدو در هنگام پاندمی کرونا به یوونتوس بخشیده بود ولی طبق توافق قرار بود بعد از اتمام پاندمی به رونالدو پرداخت شود. طبق ادعای گاتزتا، یوونتوس مدعی شده است که این رقم را پرداخت کرده ولی رونالدو می گوید پولی دریافت نکرده است. باید دید شکایت او به کجا خواهد رسید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------