اعتراض سپاهانی‌ها به ۵۰ - ۵۰ بودن سکو‌ها در بازی با پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه سپاهان

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان مدعی است تصمیم سازمان لیگ برای چینش تماشاگران در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین این تیم و پرسپولیس فضای شهر اصفهان را ملتهب کرده.

به گزارش تسنیم، مسعود تابش درباره تصمیم سازمان لیگ فوتبال برای اختصاص سکو‌های ورزشگاه نقش جهان به طور مساوی بین هواداران سپاهان و پرسپولیس در بازی نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: از این خبر خیلی متعجب شدیم, برای اینکه نیمه نهایی شرایط متفاوتی با فینال دارد. در فینال روال منطقی وجود دارد، چون معمولاً فینال در یک شهر و یک ورزشگاه بی‌طرف برگزار می‌شود و هواداران دو تیم هم به صورت 50 - 50 در ورزشگاه قرار می‌گیرند،‌ اما برای نیمه نهایی از مدت‌ها قبل قرعه‌کشی شده و ما ماه‌هاست که می‌دانیم در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس هستیم. با این حال به یکباره تصمیمی اعلام می‌شود که فضای شهر اصفهان را ملتهب می‌کند و ببینید که چقدر برگزاری بازی به این سبک مشکل می‌شود. اگر ما میزبان این بازی هستیم بنابراین چه شرایطی برای میزبانی ما وجود دارد؟

 

وی عنوان کرد: امروز در نشست شورای تأمین استان همه‌ی اعضا همدل و متحد نظرشان این بود که این کار کاملاً غیراصولی است و شرایط ناجوری برای برگزاری مسابقه ایجاد می‌شود. ما صد درصد مخالف این قضیه هستیم و قصد ایجاد التهاب بیشتر نداریم، اما فدراسیون و سازمان لیگ بررسی کنند که آیا با این شرایط می‌توان یک مسابقه را به صورت منطقی و صحیح برگزار کرد یا خیر. ما کتباً اعتراض‌مان را به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کردیم و امیدواریم که تجدیدنظر کنند.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دوستان می‌گویند که این موضوع از سال قبل مصوب شده است، اما هیچ ابلاغی نه به باشگاه‌ها و نه به هیئت فوتبال نشده است. ما در همین جام حذفی رفتیم به کرمان و با مس بازی کردیم که در آنجا نیز شرایط 50 - 50 نبود و به هواداران سپاهان 10 درصد و به هواداران میزبان به حق 90 درصد داده شد. همچنین ما میزبان نساجی بودیم که اتفاقاً تیم پرهوادارای هم است و اینجا هم بحث 10 - 90 برقرار شد. من اعلام می‌کنم که حتماً باید در این موضوع تجدیدنظر کنند.

 

تابش ادامه داد: برخی هواداران تماس می‌گیرند و می‌گویند که چرا از حق‌ما دفاع نمی‌کنید. ما دفاع می‌کنیم، اما اهل جار و جنجال نیستیم. ما نباید تمام موارد را به اطلاع همه برسانیم. من از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدامات را آغاز کردیم و منتظر بودیم که در جلسه شورای تأمین هم شرکت کنیم تا نظر این شورا را هم ببینیم که این نظر نیز قرار است، اعلام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------