آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

استراماچونی: دیدار با سفیر ایران اتفاق مهمی بود/ امیدوارم سپاهان را شکست دهیم



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم استقلال گفت: با بازیکنان در ارتباط هستم و بازی مهمی با سپاهان در جام حذفی داریم، امیدوارم در این بازی برنده شویم.

به گزارش فارس، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال که امروز به سفارت کشورمان در رم رفته بود در این باره اظهار داشت: امروز روز مهمی بود چرا که با سفیر ایران در ایتالیا برای حل مشکلات صحبت کردیم. همه تلاش می‌کنیم این مشکلات حل شود و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

 

وی که با خبرنگار صدا و سیما در ایتالیا صحبت می‌کرد درباره کشور ایران ادامه داد: ایران کشوری فوق‌العاده با فرهنگ غنی است. خانواده من در ایران احساس غربت نمی‌کنند. مردم ایران بسیار خونگرم هستند و امیدوارم که دوباره به ایران برگردم.

 

استراماچونی ضمن خطاب قرار دادن هواداران استقلال افزود: من هواداران استقلال را دوست دارم و دوری از آنها برای من غم انگیز است. من با بازیکنان در ارتباط هستم و بازی مهمی با سپاهان در جام حذفی داریم. امیدوارم در این بازی برنده شویم. امیدوارم با کمک بانک‌های ایتالیایی و ایرانی و سفارت ایران در ایتالیا و سفارت ایتالیا در ایران بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

 

پیام استراماچونی به زبان فارسی

سرمربی استقلال به زبان فارسی گفت: استقلال! به امید دیدار.

 

نکته جالب این که در حالی به زبان فارسی پیام فرستاد که در مصاحبه ترجیح داده بود به جای زبان ایتالیایی به انگلیسی صحبت کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------