منشا: به خاطر حرف زشت ایسما علیه پرسپولیس به پیج من حمله کردند!



اخبار,اخبار ورزشی,منشا
مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهرسیرجان معتقد است به این دلیل که تیمش روند رو به رشدی را طی میکرده تعطیلات لیگ به ضرر آنها تمام شده است.

به گزارش خبرورزشی، گادوین منشا در خصوص پیوستن به گل گهر اظهار داشت: در نیم فصل دوم توانستم به گل‌گهر بیایم از این تصمیم بسیار راضی هستم. همه چیز داشت به خوبی پیش می‌رفت تیم ما در روند رو به رشدی را طی میکرد که شیوع کرونا باعث تعطیلی لیگ و کل کشور شد. امیدوارم که هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم دوباره بتوانیم شاهد بازی‌های لیگ و حضور تماشاگران در ورزشگاها باشیم. من هم به گل‌گهر آمدم تا از سقوط تیم به لیگ یک جلوگیری کنم و به تمامی نکاتی که مدنظر سرمربی‌ام دست پیدا کنم. بدون شک گل‌گهر میتواند به همان روند رو به رشدی که قبلا طی می‌کرده ادامه دهد تا شرایط بهتری در جدول داشته باشد.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا از عملکردش در سال98 رضایت دارد گفت: در مجموع از عملکردم راضی هستم اما فکر میکنم خیلی بهتر از اینها میتوانستم کار کنم. بعد از سفر به دبی تمریناتم کم‌تر شد و مجبور شدم کمی انفرادی کار کنم تا شرایطم بهتر شود. در حال حاضر هم منتظرم تا این ویروس از بین برود بتوانم به آن فرم ایده‌آلم برگردم.

 

مهاجم گل‌گهر در پاسخ به اینکه آیا تعطیلات لیگ به ضرر تیمش بوده گفت: بدون شک این ویروس نه تنها برای ما بلکه به ضرر تمامی تیم‌های و مردم دنیا شده است. اما همانطور که گفتم گل‌گهر در شرایط ایده‌آلی بود که لیگ تعطیل شد در حال حاضر هم بازیکنان تیم به تمرینات انفرادی‌شان از راه دور ادامه میدهند تا از شرایط خوب دور نشوند. گرچه تمرینات انفردای جای تمرینات چمن را نمیگیرد ولی امیدوارم که بتوانیم امادگی ‌مان حفظ کنیم در ادامه دوباره روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

 

منشا در مورد شرایط کشور و فوتبال نیجریه پس از شیوع کرونا توضیح داد: راستش را بگویم من در دوران نوجوانی و قبل از اینکه فوتبال حرفه‌ای را شروع کنم از نیجریه خارج شدم و هرگز به جز بازی‌های تیم‌ملی نه در لیگ این کشور بازی کردم و نه بازی‌های آن را دنبال کردم که بخواهم در مورد شرایطش قبل بعد از شیوع کرونا حرفی بزنم و اطلاعی داشته باشم.

 

وی در مورد لایو مشترک در اینستاگرام با ایسما و حرف زشتی که او به پرسپولیس زد گفت: متاسفانه زمانی که با ایسما آن را لایو را گرفتم آن حرف بد را به پرسپولیس زد همین موضوع باعث شد تا خیلی از هواداران پریپولیس به پیجم بیایند فحاشی کنند. دوست دارم از اینجا بگویم حرف‌های ایسما هیچ ربطی به من ندارد هرکس مسئول کلام خودش است. برای من هر دو تیم استقلال و پرسپولیس و تمامی هوادارانشان قابل احترام هستند و افتخار بازی در هر دوی آنها را داشته‌ام. علاوه بر آن به تمامی بازیکنان و مربیان ایران نیز احترام میگذارم. جدا از اینها باید بگویم که ایسما نه برادر من است و نه خانواده‌ام فقط یک دوست و همبازی‌ام در استقلال بوده، هر حرفی هم که زده خودش باید پاسخگوی عواقبش باشد، هیچ ارتباطی به من ندارد. ممکن است من فردا با یکی از بازیکنان پرسپولیس هم لایو بگذارم آن بازیکن بخواهد یک حرفی را به باشگاه استقلال، پرسپولیس یا هر تیم دیگری بزند که من مسئولش نیستم هیچ ربطی به من ندارد. باورم این است که همه ما آزاد هستیم هر حرفی را بزنیم و خودمان هم باید پاسخگوی عواقب و نتایج آن باشیم.

 

مهاجم گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه خودش را در ایام قرنطینه چطور سرگرم می‌کنید گفت: در دوران قرنطینه جدا از انجام تمرینات انفرادی سعی کردم خودم را با تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی سرگرم کنم. البته واقعا تحمل این قرنطینه و دوری از کشور و خانواده‌ام برایم سخت است و دوست دارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود تا همگی مردم بتوانند به زندگی عادیشان ادامه دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------