مورینیو نشست خبری خود را نیمه‌کاره رها کرد/ زمان شروع فصل جدید لیگ فرانسه مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو
سرمربی تیم فوتبال تاتنهام که قصد مصاحبه آنلاین را داشت به دلیل نقص این سیستم حاضر به ماندن برای رفع ایراد آن نشد و نشست خبری را ترک کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، تاتنهام در هفته سی و چهارم لیگ برتر در خانه بورنموث به میدان رفت و این دیدار در نهایت بدون رد و بدل شدن گلی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

 

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام قصد انجام مصاحبه به صورت آنلاین را داشت ولی سیستم انجام مصاحبه با ایرادات زیادی همراه بود و همین باعث شد مورینیو خیلی سریع بدون پاسخ دادن به سوالی نشست خبری را ترک کند. 

 

تاتنهام در صورت برد در این بازی می توانست تا رده هفتم برسد و شانس صعود به لیگ اروپا را داشته باشد. 

 

در این دیدار هری کین در نیمه نخست توسط کینگ سرنگون شد ولی داور مسابقه در حالی که منتظر رای داور VAR بود اعلام کرد بازی باید جریان داشته باشد و این پنالتی اعلام نشد.

 

تاتنهام که فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود در این فصل عملکرد ضعیفی با هدایت پوچتینو و مورینیو داشت و بعید است بتواند سهمیه رقابت های اروپایی را بدست بیاورد. این تیم باید در بازیهای هفته بعد در دیداری حساس که داربی شمال لندن محسوب می شود به دیدار آرسنال برود.

 

زمان شروع فصل جدید لیگ فرانسه مشخص شد

اخبار,اخبار ورزشی

زمان شروع فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه مشخص شد. هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال فرانسه ۲۰۲۰/۲۱ از یکم و دوم شهریور ماه برگزار می شود. این خبر توسط سرویس مطبوعاتی مسابقات گزارش شده است.

 

مسابقات هفته آخر نیز در تاریخ ۳ خرداد  برگزار می شود تا این فصل از رقابت ها به پایان برسد. برنامه دقیق  رقابتها به زودی از طرف اتحادیه فوتبال فرانسه اعلام خواهد شد. این فصل از رقابت ها قرار است فشرده برگزار شود تا بازیکنان بتوانند قبل از شروع یورو در اختیار تیم های ملی خود قرار بگیرند. 

 

رقابت های لیگ فرانسه به خاطر شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند و بر اساس تصمیم اتحادیه فوتبال فرانسه تیم صدرنشین یعنی پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی شد. البته قرار است فینال رقابت های جام حذفی و جام اتحادیه پیش از شروع فصل جدید برگزار شود و پاری سن ژرمن که به هر دو دیدار فینال راه یافته است امیدوار است جام های قهرمانی خود را افزایش دهد.

 

پاری سن ژرمن مدافع عنوان قهرمانی باید در اولین دیدار خود در این فصل از رقابت ها به دیدار متز برود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------