رشید مظاهری برنده دعوای حقوقی با تراکتور شد/ خبر خوب مدیر استقلالی درباره علی کریمی



اخبار,اخبار ورزشی,رشید مظاهری
به نظر می رسد که سنگربان استقلال در پرونده حقوقی با تیم سابقش برنده شده است.

رشید مظاهری سنگربان تیم ملی، یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست و درواقع می توان گفت مظاهری، مهم ترین خرید آبی ها در بازار نقل و انتقالات بود‌ که البته ثبت قرارداد او به نوعی با حاشیه همراه بود.

 

 مدیران تراکتور مدعی بودند که مظاهری به صورت غیرقانونی از این تیم جدا شده است و پرونده دو طرف به کمیته تعیین وضعیت رفت و حالا روزنامه خبرورزشی خبر از پیروزی سنگربان استقلال در این پرونده می دهد.

 

بعد از اینکه رشید مظاهری گلر جدید باشگاه استقلال قراردادش را یکطرفه با تراکتور فسخ کرد مدیران این تیم از بازیکن فصل گذشته تیمشان شکایت کردند و همچنین این بازیکن هم دو شکایت علیه باشگاه تراکتور به ثبت رساند و پرونده حقوقی آن ها از کمیته تعیین وضعیت به کمیته انضباطی فرستاده شد تا رای نهایی صادر شودو

 

کمیته انضباطی هم در چند مرحله با طرفین جلسه گذاشت و مستندات را بررسی کرد. حالا از راهروهای فدراسیون خبر رسیده گلر استقلال برنده دعوای حقوقی با تراکتور شده و رای قطعی آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

 خبر خوب مدیر استقلالی درباره علی کریمی

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید با تقسیم کار صورت گرفته مدیران باشگاه هرکدام وظایفی را برعهده گرفتند.

 

به گزارش ورزش سه، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت بدهی‌های استقلال گفت: دو هفته پیش و در جلسه هیات مدیره ، تقسیم کاری میان اعضای محترم هیات مدیره و سرپرست باشگاه صورت گرفت و هر یک از اعضا وظیفه‌ای را برعهده گرفت.

 

 

وی ادامه داد: همه تلاش ما بر این بود تا بدهی‌های باشگاه استقلال از جمله پول دیاباته، شفر، جپاروف و ... را تهیه کنیم و با پرداخت بدهی ها پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کنیم. به همین خاطر آقای خلیل‌زاده به ترکیه رفتند تا پول شفر را به حسابش واریز کنند و امروز هم بخش اول پول شفر پرداخت شده است. انشاالله در این هفته و نهایتا اوایل هفته بعد پول شفر به طور کامل به حسابش واریز می‌شود.

 

 

عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت علی کریمی هم گفت: علی کریمی احتمالا فردا به تهران می‌آید. در این مدت به طور تلفنی با کریمی و حضوری با مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده‌ام. کریمی استقلال را دوست دارد و برای تیم خود زحمت زیاد کشیده است. ما هم پیشنهاد خود را به او داده‌ایم و امیدواریم در نهایت اتفاقی رخ دهد که هواداران را خوشحال کند.

 

 

عضو هیات مدیره استقلال در پایان افزود: تمام دغدغه مسئولان باشگاه این روزها حل مشکلات است ، تا استقلال پر قدرت وارد لیگ شود و با گرفتن نتایج خوب دل هواداران را شاد کند.

 

 

در این راه هواداران واقعی استقلال میتوانند با آرامش خود به استقلال کمک کنند. به دنبال تحریکات برخی هوادار نمای استقلال که در فضای مجازی به دنبال تخریب استقلال هستند نباشند و کمک کنند تا بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------