آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بیانیه باشگاه آلومینیوم علیه رسول خطیبی و باشگاه تراکتور/ اخباری از سرمربیگری ماشین‌سازی استعفا داد



اخبار,اخبار ورزشی,رسوط خطیبی
باشگاه آلومینیوم اراک با صدور بیانیه‌ای باشگاه تراکتور تبریز و رسول خطیبی را به پیگیری موضوع از طریق مجرای قانونی تهدید کرد.

به گزارش تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک درباره جدایی رسول خطیبی از این باشگاه و وضعیت فعلی آلومینیوم‌سازان، بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

 

«بدینوسیله به استحضار هواداران فهیم و پرشور باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک می‌رساند؛ جدایی رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بدون هماهنگی با مدیرعامل و اعضای محترم هیئت‌مدیره بوده و باشگاه هیچ اطلاعی از مذاکره وی با باشگاه تراکتور تبریز نداشته است و چنانچه مکاتبه‌ای از باشگاه مذکور و استعفای کتبی ایشان واصل نگردد، موضوع از طریق فدراسیون فوتبال مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و برای استیفای حقوق باشگاه در حوزه انتقال سرمربی به تراکتور تبریز، کوتاه نخواهیم آمد.

 

همچنین با پرداخت 25 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی و رسیدن دریافتی‌ها به 50 درصد، هیچ یک از بازیکنان و کادرفنی بدون دریافت رضایتنامه، اجازه خروج از تیم را نداشته و امکان فسخ داده نخواهد شد.

 

در همین راستا؛ با توجه به جلسه اضطراری اعضای محترم هیئت‌مدیره باشگاه، مقرر گردید که هدایت فنی تیم تا تعیین تکلیف وضع موجود، با حمید عبداللهی دستیار اول رسول خطیبی باشد.

 

در پایان از هواداران مشتاق و مردم ورزش دوست استان مرکزی و کلانشهر اراک تقاضا می‌شود بدون توجه به شایعات، حمایت همه‌جانبه خود را از تیم ادامه دهند و مطمئناً با وفاق و همدلی، روند موفقیت‌های تیم در نیم‌فصل دوم نیز تداوم خواهد داشت.»

 

 رسول خطیبی شنبه شب قراردادش را با باشگاه تراکتور تبریز امضا کرد تا فعالیت خود را به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آغاز کند.

 

  اخباری از سرمربیگری ماشین‌سازی استعفا داد

سرمربی جوان سبزپوشان تبریزی پس از شایعات روزهای گذشته مبنی بر انتخاب گزینه جدید، امروز از سمت خود استعفا داد.

 
به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نیم‌فصل اول لیگ بیستم، نتوانست شرایط خوبی را سپری کند و آن‌ها از 15 مسابقه نیم‌فصل تنها 7 امتیاز کسب کردند؛ شروع فصل این تیم با هدایت وحید بیاتلو بود اما پس از پنج هفته و کسب تنها یک امتیاز، بیاتلو از سمت خود کنار رفت تا سعید اخباری، مربی جوان این تیم در کسوت سرمربی فعالیت کند. قرار بود او نقشی موقت داشته باشد اما تصمیم مدیران ماشین‌سازی تغییر کرد و او در نقش سرمربی به کار خود تا پایان نیم‎فص ادامه داد.

 

در طول 10 هفته سرمربیگری اخباری، سبزپوشان یک پیروزی به دست آوردند که در هفته پایانی مقابل صنعت نفت آبادان بود و چهار تساوی و در مسابقه هم دست خالی از میدان خارج شدند تا اخباری با توجه به تیمی که در اختیار داشته، نتایج نسبتا قابل‌قبولی را کسب کند؛ با این‌حال و با توجه به تغییرات مدیریتی، امروز سعید اخباری از سمت خود استعفا داد تا مدیران ماشین‌سازی در چالش انتخاب سومین سرمربی برای فصل جاری باشند.

 

طی روزهای گذشته نام مربیان زیادی حوالی ماشین‌سازی مطرح شده اما هیچکدام از سوی مدیران باشگاه تایید نشدند؛ حالا باید دید با استعفای اخباری، کدام گزینه سرانجام سرمربیگری ماشین‌سازی که در قعر جدول است و خطر سقوط به لیگ یک را به شدت احساس می‌خواهد، می‌پذیرد و این تیم را از قعر جدول نجات می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------