باخت ذوب آهن به گل گهر/ پیروزی آلومینیوم اراک و نساجی در شب توقف تراکتور



دیدار ذوب آهن و گل گهر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برابر گل گهر تن به شکست داد.

به گزارش مهر، در نخستین بازی از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های ذوب آهن و گل گهر از ساعت ۱۷:۵۵ در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود گل گهر تمام شد.

 

نوید عاشوری برای گل گهر در این بازی گلزنی کرد.

 

به این ترتیب گل گهر ۳۵ امتیازی شد و موقتاً جای استقلال را در رده سوم جدول گرفت.

 

ذوب آهن هم که هفته گذشته با شکست دادن استقلال دست به کار بزرگی زده بود، با نتیجه بازی امروز ۲۱ امتیازی باقی ماند.

 

هدایت گل گهر بر عهده امیر قلعه نویی است و مجتبی حسینی هم سرمربیگری ذوب آهن را بر عهده دارد.

 

***

 

آلومینیوم برابر پدیده پیروز شد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز جمعه به مصاف تیم پدیده مشهد رفت که این بازی با یک گل به سود آلومینیوم خاتمه یافت.

 

در این بازی که از ساعت ۱۸ به میزبانی آلومینیوم در اراک برگزار شد، مرتضی آقاخان (۵۱) برای نماینده اراک گلزنی کرد.

 

آلومینیوم با هدایت علیرضا منصوریان با برد امروز ۳۵ امتیازی شد و موقتاً به رده چهارم جدول صعود کرد. پدیده هم با سرمربیگری سیدمهدی رحمتی هشتمین باخت این فصل را تجربه کرد و ۲۵ امتیازی باقی ماند.

 

***

 

طلسم صنعت نفت در تبریز شکست/ تراکتور دو امتیاز از دست داد

دو تیم تراکتور و صنعت نفت از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتجیه یک بر یک به پایان رسید.

 

نیمه نخست این بازی بدو رد و بدل شدن گل به پایان رسید و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند. تراکتور نیمه دوم را با چهره‌ای تهاجمی‌تر نسبت به میهمان خود آغاز کرد و مهدی قادری مهاجم جوان و تازه وارد این تیم که از ابتدای نیمه دوم جای پیمان کشاورزی را در زمین گرفت در دقیقه ۶۰ با استفاده از پاس مهدی تیکدری دروازه تیم صنعت نفت را باز کرد تا تبدیل به تعویض طلایی رسول خطیبی شود.

 

صنعت نفتی‌ها که در نیم فصل دوم موفق به گلزنی نشده بودند، در دقیقه ۹۰ صاحب ضربه پنالتی شدند و طالب ریکانی کاپیتان باتجربه این تیم از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید تا هم طلسم گل نزدن‌های آبادانی‌ها در نیم فصل دوم شکسته شود و هم آنها دست خالی از تبریز به خانه باز نگردند.

 

با این نتیجه تراکتور ۲۹ امتیازی شد و در رده هفتم و صنعت نفت ۲۶ امتیازی و در همان رده دهم باقی ماند.

 

***

 

پیروزی نساجی برابر فولاد در قائمشهر

از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم نساجی و فولاد از ساعت ۱۸:۲۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک گله تیم نساجی به پایان رسید تا شاگردان ساکت الهامی با عبور از سایپا و ذوب آهن در جدول رده بندی، نفسی به راحتی بکشند.

 

نیمه نخست این دیدار با تک گل حسین زامهران به پایان رسید تا نساجی با برتری یک گله خود به رختکن بروند. نیمه دوم با برتری نسبی فولاد آغاز شد، اما در ادامه کار بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم مثل نیمه نخست بازی پایاپایی را مقابل هم به نمایش گذاشتند تا در نهایت این بازی با همان یک گلی که قائم شهری‌ها در نیمه اول به ثمر رسانده بودند، به سود این تیم به پایان برسد.

 

فولاد در روزی این بازی مهم را باخت که تیم‌های گل گهر و آلومینیوم حریفان خود را شکست دادند و این نتیجه باعث شد تا فولادی‌ها تا حدودی از کورس بالای جدول دور بمانند.

 

با این نتیجه نساجی ۲۲ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و فولاد ۳۰ امتیازی باقی ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------