نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (1400/02/26)؛ آزمون آقای گلی را از دست داد



تیم زنیت،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قهرمان این فصل فوتبال روسیه توانست با بردی پرگل فصل را به پایان ببرد.

به گزارش ایسنا، هفته پایانی رقابت های لیگ روسیه با برگزاری ۸ دیدار به صورت هم‌زمان به پایان رسید که در یکی از بازی‌ها زنیت که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود به دیدار تامبوف، تیم قعرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها رفت و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید.

 

در این دیدار سردار آزمون ۱۹ گله جایی در ترکیب تیمش نداشت و آرتم زیوبا که با ۱۶ گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ روسیه قرار داشت توانست هر ۵ گل تیمش را به ثمر برساند تا با این رکورد فوق‌العاده و عجیب ۲۱ گله شود و بالاتر از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان آقای گلی در این فصل دست یابد و کفش طلا را به دست بیاورد.

 

به این ترتیب زنیت فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود و اسپارتاک مسکو در پلی آف لیگ قهرمانان شرکت خواهد رفت و لوکوموتیو مسکو با قرار گرفتن در رده سوم به لیگ اروپا خواهد رفت و پرونده فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ فوتبال روسیه نیز بسته شد.

 

 ***

 

پیروزی یاران قوچان‌نژاد با کسب رتبه سیزدهم

عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته پایانی اردویژه هلند تیم زووله یک بر صفر برابر خرونیخن به پیروزی رسید تا با 38 امتیاز رتبه سیزدهم جدول این رقابت‌ها را کسب کند. گل زووله در دقیقه 80 توسط بازیکن حریف به دست آمد.

 

رضا قوچان‌نژاد به عنوان بازیکن تعویضی زووله از دقیقه 74 این مسابقه وارد زمین شد.

 

***

 

پیروزی پر گل خنت در غیاب محمدی

در چارچوب هفته چهارم از گروه کنفرانس لیگ برتر بلژیک، تیم فوتبال خنت به مصاف اوستنده رفت و با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

 

میلاد محمدی بازیکن ایرانی خنت در این مسابقه حضور نداشت.

 

 گل به خودی بازیکن اوستنده، بزوس (۲ گل) و مونتس گل‌های خنت را در این دیدار به ثمر رساندند.

 

خنت با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

***

 

شکست آنتورپ برابر صدرنشین

امشب (یکشنبه) در ادامه دیدارهای گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک تیم آنتورپ  رودرروی کلوب بروژ صدرنشین قرار گرفت و با شکست 2 بر یک مواجه شد. امبوکانی در دقیقه 62 برای آنتورپ گل زد. بوتز ( 60 - بازیکن حریف) و واناکن (66) زننده 2 گل کلوب بروژ بودند.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان آنتورپ در این مسابقه نیمکت‌نشین بود.

 

رقابت‌های گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک میان تیم‌های اول تا چهارم جدول این رقابت‌ها با حفظ امتیازهای قبلی برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می‌شود. در این جدول آنتورپ با 32 امتیاز چهارم است.

 

***

 

آاِک سهمیه اروپایی گرفت

در هفته پایانی دیدارهای گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان تیم آاِک آتن امشب (یکشنبه) با حضور 90 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد برابر آریس به تساوی بدون گل رسید.

 

رقابت‌های گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان با حضور شش تیم برتر جدول رده‌بندی با حفظ امتیازهای قبلی برگزار شد که تیم نخست یعنی المپیاکوس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. تیم‌های پائوک، آریس و آاِک هم راهی لیگ اروپا شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------