اظهارات دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اسکوچیچ و مذاکره با کی‌روش/ وزیر ورزش بازگشت «کی روش» را تکذیب کرد



خداداد افشاریان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس کمیته داوران می‌گوید راجع به سرنوشت اسکوچیچ در هیات رئیسه صحبت نشده است.

به گزارش ایسنا، "خداداد افشاریان" رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داور سوپرجام میان تراکتور و پرسپولیس اظهار کرد: داور بازی خوب قضاوت کرد و بازی بی‌حاشیه‌ای داشت. ناظر بازی عملکرد داور را دید و تیم داوری کم اشتباه بود. خدا را شکر روز کم تنشی داشتیم.

 

عضوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرنوشت همکاری با اسکوچیچ توضیح داد: الحق و الانصاف راجع به اسکوچیچ هنوز صحبت نشده است.

 

او درباره مطرح شدن اسامی‌ای مانند کالدرون و کی‌روش بیان کرد: ما راجع به هیچ گزینه‌ای صحبت نکردیم.

 

افشاریان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا VAR برای انتخابی جام جهانی در ایران فراهم می‌شود، گفت: قرار بود که در نیم فصل دوم انجام دهیم. هنوز مشخص نیست که برای انتخابی جام جهانی مشخص شود.

 

***

 

عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال: درباره ادامه کار اسکوچیچ نظری ندارم!

بهرام رضاییان که برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، درخصوص تصمیم هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی ایران گفت: هنوز نشست هیئت‌رئیسه برگزار نشده و باید درخواستی برای برگزاری آن مطرح شود.

 

وی در این باره که خودش درخصوص ادامه کار با دراگان اسکوچیچ یا قطع همکاری با این مربی چه نظری دارد، اظهار داشت: نظر خاصی ندارم!

 

عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره که گفته می‌شود فدراسیون، منتظر قرعه‌کشی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر است تا درخصوص سرمربیگری تیم ملی تصمیم بگیرد، گفت: اینها برداشتی است که دوستان از صحبت‌ها دارند. ما به مرحله بعد صعود کردیم و تلاش و حمایت زیادی برای این موضوع انجام شد. اجازه بدهیم تیم جلو برود و نشست هیئت‌ رئیسه برگزار شود اما هنوز دعوتی صورت نگرفته است.

 

رضاییان در مورد شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با علی دایی برای جایگزینی اسکوچیچ خاطرنشان کرد: در جریان نیستم.

 

 ***

 

وزیر ورزش بازگشت «کی روش» را تکذیب کرد

«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان امشب (یکشنبه) پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام و اهدای جوایز به نفرات این تیم، استادیوم را ترک کرد و در آن میان به پرسشی در خصوص قطع همکاری تیم ملی فوتبال با اسکوچیچ و بازگشت کی روش پاسخ داد و گفت: این موضوع شایعه است. حاشیه درست نکنید. «شهاب الدین عزیزی خادم» رییس فدراسون فوتبال هم این موضوع را شایعه می داند. 

 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا سرمربی فعلی تیم ملی که نتایج بسیار خوبی را نیز با این تیم بدست آورده در تیم ملی ماندنی خواهد شد یا دوباره اسامی جدیدی از سرمربیان گران‌قیمت به میان خواهد آمد.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------