آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رسوایی بزرگ؛ درگیری شدید در اردوی فرانسه!



درگیری در اردوی تیم ملی فرانسه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می رسد درگیری مادر آدرین رابیو با خانواده پل پوگبا و کیلیان امباپه، نمای بیرونی اختلافات اردوی فرانسه بوده است.

به گزارش ورزش سه، اولین نشانه نارضایتی در داخل تیم پس از پیروزی دوستانه فرانسه مقابل بلغارستان دیده شد. در آن مقطع کیلیان امباپه از اظهار نظرهای الیویه ژیرو در مورد عدم همکاری در زمین عصبانی شده و به او واکنش نشان داد. به نظر می رسد مصاحبه ژیرو پس از بازی باعث ایجاد اختلاف بین او و امباپه شده بود. او در آن مصاحبه گفت: "شما می گویید که من زیاد در زمین دیده نشدم، اما شاید بهتر بود دیگر بازیکنان بیشتر من را تغذیه کنند."

 

به نظر می رسید که امباپه از این اظهار نظر ژیرو عصبانی شده است و اگرچه این این مهاجم باسابقه مدعی شد که این اظهارات فقط متوجه امباپه نبوده، اما استارت اختلافات در اردوی فرانسه از اینجا زده شد. امباپه مدعی شد ترجیح می داده الیویه ژیرو حرفش را در رختکن و مستقیم به خود او می زده، نه در مقابل رسانه ها و افکار عمومی. اما به نظر می رسد عصبانیت امباپه باعث ناراحتی بازیکنان بزرگ رختکن مانند استیو مانداندا، هوگو لوریس و موسی سیسوکو شده و آنها از رفتارهای این ستاره 22 ساله خسته شده بودند.

درگیری در اردوی تیم ملی فرانسه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

همچنین مشکل بعدی فرانسه شرایط اردو و دوری بازیکنان از خانواده بوده است. گرچه تیم هایی چون انگلیس، ایتالیا و اسپانیا بیشتر بازی های خود در کشورشان انجام دادند، اما فرانسه مجبور شد برای بازی های خود در این مسابقات به مونیخ، بوداپست و بخارست سفر کند.

 

بازیکنان فرانسه شرایط مناسبی برای اسکان نداشته و از محل اقامت خصوصا در بوداپست و در هتل ماریوت ناراضی بودند. بازیکنان فرانسه مدعی شدند که تیم های بلژیک و اسپانیا توانسته اند وقت خود را با خانواده بگذرانند و آنها نیز تمایل به تغییر محل اقامت خود دارند، اما فدراسیون فوتبال فرانسه با استدلال به رعایت پروتکل های بهداشتی، درخواست آنها را رد کرد. مصدومیت عثمان دمبله نیز مزید بر علت شد، زیرا او از معدود بازیکنانی بود که با همه ستاره های فرانسه ارتباط خوبی داشت و آسیب دیدگی این بازیکن فضا را ملتهب تر کرد.

درگیری در اردوی تیم ملی فرانسه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

اما این اختلافات در زمین نیز وجود داشت. طبق ادعای فرانس فوتبال، رابیو و پوگبا در طول مسابقه برابر سوئیس به یکدیگر توهین می کردند و به نظر می رسید ستاره یوونتوس از عملکرد دفاعی پوگبا ناراضی بود. همچنین رافائل واران نیز بنجامین پاوارد را به دلیل عملکرد دفاعی ضعیفش در میدان مورد انتقاد قرار داد.

 

اما اوج این اتفاقات روی سکوها و بعد از دیدار فرانسه برابر سوئیس حس شد. مادر آدرین رابیو ابتدا به خانواده پل پوگبا انتقاد کرده و مدعی شد اشتباه او باعث گل سوم سوئیس شده است. همچنین او به سمت خانواده امباپه رفته و مدعی شد آنها باید در تربیت فرزند خود بیشتر دقت کنند تا کیلیان اینقدر مغرور نباشد.

درگیری در اردوی تیم ملی فرانسه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
درگیری در اردوی تیم ملی فرانسه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

در حالیکه خانواده ستاره های فرانسه مات و مبهوت از حذف غیرمنتظره این تیم بودند، به یکباره مادر آدرین رابیو سکوها را بهم ریخته و به سمت خانواده پوگبا و امباپه حمله کرد؛ اتفاقی که به شدت توسط هواداران فرانسه محکوم شده است.

 

شبکه TFL در گزارشی مدعی شد رفتار مادر آدرین رابیو در برابر خانواده کیلیان امباپه و حملات او به پدر این بازیکن جوان غیرقابل قبول بوده است. همانطور که در تصاویر مشخص است، ابتدا خانواده امباپه از این رفتار شوکه شده و تعجب می کنند.

 

عصبانیت مادر آدرین رابیو بعد از لحظاتی فروکش کرده و از او خانواده کیلیان امباپه فاصله می گیرد. این شرایط شبیه به اوضاع اردوی فرانسه در جام جهانی 2010 است. جایی که اختلافات داخلی باعث شد آن تیم پرستاره توفیقی در آفریقای جنوبی پیدا نکند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------