حضور کی روش در تیم ملی عراق منتفی شد/ مخالفت با شرط اقامت در دبی!



کارلوس کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یک خبرنگار عراقی اعلام کرد حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال این کشور به چند دلیل از جمله شرط اقامت این مربی در کشور امارات به جای عراق منتفی شده است.

به گزارش مهر، هیات عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق طی هفته‌های گذشته مذاکرات جدی را با کارلوس کی روش مربی پرتغالی برای هدایت این تیم در مرحله سوم انتخابی جام جهانی انجام داد. این مذاکرات بعد از کمک دولت عراق به فدراسیون این کشور و اختصاص منابع ارزی جدی تر هم شد اما ظاهراً بی نتیجه مانده است.

 

کی روش که سابقه دو صعود به جام جهانی با تیم ملی ایران را دارد، در صورت حضور در عراق می‌توانست بر حساسیت بازی‌های گروه نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی اضافه کند چرا که با تیم‌هایی نظیر ایران و کره جنوبی تقابل داشت.

 

با این حال «منتظر ناصر» سردبیر نشریه «العالم الجدید» فاش کرد که مذاکرات عراقی‌ها با کی روش به چند دلیل منتفی شده است.

 

ناصر در این خصوص گفت: مذاکرات فدراسیون عراق و کارلوس کی روش به چند دلیل شکست خورد که مهمترین آن عدم اشتیاق برای کار در عراق بعد از تماس با «کاتانچ» و شرط اقامت در امارات بوده است.

 

کاتانچ سرمربی سابق تیم ملی عراق بود که از هدایت این تیم برکنار شد. کی روش پیش از حضور در تیم ملی ایران هم با مربیان سابق تیم کشورمان از جمله برانکو ایوانکوویچ مشورت کرده و نظرات مثبت برانکو او را به کار در ایران ترغیب کرده بود. هرچند روابط این دو مربی در سال‌های آخر کار کی روش در ایران تیره شد.

 

از سوی دیگر به نظر می‌رسد شرط اقامت کی روش در امارات به دلیل مسائل امنیتی در کشور عراق از سوی این مربی پرتغالی مطرح شده است که به گفته منتظر ناصر، این شرط مورد قبول قرار نگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------