شکوری: برای دریافت طلب‌مان از AFC حدود ۳۳ بار نامه نگاری کردیم | ایمون زاید سرمربی تیم آمریکایی شد



ابراهیم شکوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود حدود ۳۳ بار نامه نگاری با AFC تاکنون نتوانستیم طلب خود را دریافت کنیم.

به گزارش فارس، ابراهیم شکوری درباره حکم کمیته انضباطی فیفا و فرصت ۳۰ روزه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب گابریل کالدرون اظهار داشت: هواداران پرسپولیس گناه دارند. فکر می‌کنم پس از پنج دوره قهرمانی و گلات کردن حق باشگاه و هواداران است که از این اتفاق بزرگ لذت ببرند اما متاسفانه شاهد هستیم پرونده‌های عجیب و غریبی به سمت باشگاه سرازیر شده است. متاسفانه الان افرادی که باید درباره اینکه چگونه این قرارداد بسته و فسخ شده است پاسخگو باشند، جوابگو نیستند.

 

وی افزود: مدیران و هواداران باشگاه به جای لذت بردن از کلات قهرمانی باید درگیر این مسائل باشند و در این وضعیت بحران اقتصادی باید به چنین قراردادهایی بپردازیم. از دولت محترم و وزیر جدید ورزش که قرار است منصوب شود می‌خواهم به این موارد ورد کنند زیرا چنین بحثی مطالبه ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس است. مدیری که چنین قراردادی بسته امروز دیگر پاسخگو نیست.

 

معاون باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر روزی هم ما چنین قراردادی بستیم و مشکلی به وجود اوردیم، باید بیاییم پاسخگو باشیم و شفاف‌سازی کنیم‌. شاید اگر بگوییم هر روز واژه مناسبی نباشد زیرا هر ساعت و هر دقیقه مشکلات و حواشی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد می‌کنند اما درباره موضوعی که باید صحبت کنند حرف نمی‌زنند.

 

شکوری در خصوص آخرین وضعیت دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC توضیح داد: مسیرهای مختلف شفاهی و مکتوب را برای وصول این پول از از AFC رفته ایم. امور بین الملل باشگاه هم اعلام کرد نزدیک به ۳۳ بار نامه نگاری کردیم‌. حتی برای پرداخت طلب کالدرون سعی کردیم با خودش ارتباط برقرار کنیم اما متاسفانه تا این لحظه AFC قبول نکرده پول ما را پرداخت کند.

 

وی ادامه داد: مجدد همین امروز نامه ای را ارسال کرده تا راهی برای پرداخت این مبلغ پیدا کنیم. به دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم  مشکل بزرگ پرونده کالدرون که در مقطع حساسی ایجاد شده حل کنیم اما واقعا خودمان هم خسته شده‌ایم. هواداران هم درک می‌کنند پرونده‌ها و مشکلات مختلف خسته‌کننده شده است. باید راهکاری اساسی برای این مشکل انتخاب شود تا پرسپولیس از این وضعیت خارج شود زیرا کار برای خود مدیران باشگاه هم سخت شده است‌‌.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه آیا امیدی به پرداخت طلب کالدرون وجود دارد، عنوان کرد: انسان به امید زنده است و تمام تلاش خود را می‌کنیم این مشکل را هم مثل موارد قبلی مثل پرونده بودیمیر، اینیگو و سایر پرونده هایی که حل و فصل شده رفع کنیم اما در مقطعی هستیم که دولت تغییر کرده، قرارداد کارگزار و بازیکنان تمام شده است. نیاز به اسپانسر جدید داریم و شرایط واقعا سخت است. مجدد باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و هیچ درآمدی برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

 

شکوری درباره اینکه آیا برای انتخاب کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی شده است، گفت: قرارداد کارگزار قبلی تمام شده اما مانند قراردادهای قبلی بسته شده به همین راحتی نمی‌توان از این قرارداد هم بیرون آمد زیرا سه ساله است اما قرار است خاتمه پیدا کند. با کارگزاران دیگری در حال صحبت هستیم و باید روال قانونی طی شود. هواداران بدانند یک روزه نمی‌توانیم کارگزار انتخاب کنیم زیرا باید روال قانونی مثل بحث‌های مزایده و موارد زمانبر طی شود. مدیران  باشگاه هم با تمام توان خود تلاش می کنند هرچه سریع تر از این بحران مالی و اتفاقاتی که پس از گلات رخ داده بگذرد و به شرایط باثبات برسد.

 

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس سال گذشته حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، توضیح داد: پرسپولیس به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه کشورمان در حال حاضر و پرافتخار ترین باشگاه در سال‌های اخیر و طول تاریخ طبیعی است درآمدها و هزینه هایش بیشتر باشد. گمانه زنی درباره هزینه‌های تیم قهرمان زیاد است اما اطمینان دارم باشگاه هایی که هوادار، افتخارات  و مخاطبان دنبال کننده باشگاه پرسپولیس را ندارند بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. هواداران کمک می‌کنند برند بزرگ باشگاه پرسپولیس هر روز قوی‌تر شود‌.

 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولس در خصوص اینکه چه اقداماتی برای جذب بازیکنان لیست مورد نظر یحیی گل انجام شده تصریح کرد: سعی می‌کنیم براساس نیاز و اعلام کادرفنی و باشگاه خرید کنیم‌‌. استارت کار ما هم با جذب کاپیتان تیم پنجم جدول بود که با توجه به نیازمان برای جایگزینی بازیکنی که از دست دادیم خرید خوبی است. هر اتفاقی درباره نقل و انتقالات رسمی رخ بدهد از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می‌کنیم. اصلا نمی‌خواهیم درباره گمانه زنی ها و گزینه ها صحبت کنیم.

 

شکوری درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه گل‌گهر قصد داشته برای حفظ علیرضا ابراهیمی ۱۰ میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت کند، گفت: از این موضوع مطلع هستیم اما برند و بزرگی نام باشگاه پرسپولیس و اینکه درصد خیلی زیادی از این بازیکنان طرفدار تیم ما هستند سبب شد دوست داشته باشند در باشگاهی بزرگ‌تر که پنج دوره قهرمانی به دست آورده، گلات قهرمانی کرده و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد بازی کنند. با تمام احترامی که برای سایر باشگاه ها قائل هستم طبیعی است  آنها باید برای جذب بازیکنی که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید، بیشتر پول بدهند. 

 

وی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما در مورد اینکه این تیم باید حدود یک ماه دیگر در خانه استقلال تاجیکستان دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند، توضیح داد : زمین چمن شان مصنوعی است. باید خود را برای یک مسابقه بسیار سخت و مهم آماده کنیم و امیدواریم تا آن روز تیم‌مان به یک شرایط آرمانی برسد.

 

***

 

ایمون زاید در آمریکا سرمربی شد

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس سرمربی یک تیم آمریکایی شد.

 

باشگاه تازه تأسیس هیلستروم کلورادوی شمالی آمریکا رسماً اعلام کرد ایمون زاید ۳۷ ساله اولین سرمربی این تیم خواهد بود. ایمون زاید به واسطه حضورش در تیم پرسپولیس و هتریک در دربی مقابل استقلال، بسیار نزد هواداران پرسپولیس محبوب است.

 

ایمون زاید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------