جشنواره گل بایرن در آلیانس آره‌نا/ توقف خانگی منچسترسیتی و پیروزی لیورپول



مسابقات فوتبال جهان در 27 شهریور 1400،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بایرن مونیخ در دیدار برابر بوخوم با ۷ گل به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته پنجم رقابت‌های بوندسلیگا چهار بازی برگزار شد.

 

در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا از بوخوم‌ پذیرایی کرد و توانست با ۷ گل به پیروزی دست پیدا کند تا پرگل‌ترین پیروزی فصل خود را کسب کند.

 

گل‌های بایرن مونیخ را در این بازی لروی سانه، لواندوفسکی، گنابری، چوبوموتینگ، جاشوا کیمیچ(۲گل) و بازیکن حریف به ثمر رساندند.

 

بایرن با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

 

***

 

توقف خانگی منچسترسیتی و پیروزی لیورپول در لیگ برتر

در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها لیورپول به دیدار کریستال پالاس رفت و با ۳ گل به برتری رسید.

 

سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا گلزنان لیورپول در این دیدار بودند و تیم یورگن کلوپ با ۱۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

 

در دیگر دیدار منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در خانه به دیدار ساوتهمپتون رفت که این دیدار بدون گل به پایان رسید.  سیتی در دقایق پایانی با ضربه رحیم استرلینگ به گل رسید که این گل آفساید اعلام شد تا سیتی دو امتیاز دیگر را از دست بدهد.

 

آرسنال نیز با یک گل در خانه برنلی به برتری رسید. مارتین اودگارد تنها گل این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند و ۳ امتیاز بازی به توپچی ها رسید.

 

پیش از این بازی برنتفورد در روزی که سامان قدوس فرصتی برای بازی پیدا نکرد و ۹۰ دقیقه روی نیمکت ذخیره‌ها بود، به مصاف ولورهمپتون رفت و با دو گل به برتری رسید.

 

***

 

توقف اتلتیکو با طعم صدرنشینی در لالیگا

اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در دیدار ابتدایی هفته پنجم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اتلتیکو با این نتیجه ۱۱ امتیازی شد و با یک‌ بازی بیشتر نسبت به باقی تیم‌ها صدرنشین رقابت‌ها شد و بیلبائو با ۹ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

 

در این بازی اتلتیکو موقعیت‌های فراوانی رو دروازه بیلبائو ایجاد کرد اما نتوانست از هیچ کدام از آن‌ها استفاده کند. همچنین آن‌ها از دقیقه ۷۸ با اخراج ژائو فلیکس ۱۰ نفره به کارشان ادامه دادند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------