سعودی‌ها مصاحبه کاپیتان ژاپن را خراب کردند!



خراب کردن مصاحبه کاپیتان ژاپن توسط عربستانی ها,اخبار اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در لحظه‌ای که کاپیتان ژاپن قصد انجام مصاحبه داشت، هواداران عربستانی با واکنشی عجیب باعث شدند تا او قید صحبت درباره دوربین ای اف سی را بزند.

به گزارش ورزش سه، دیدار تیمهای عربستان و ژاپن در حالی با پیروزی تیم میزبان در ورزشگاه بزرگ جده به پایان رسید که در پایان مسابقه اتفاقی عجیب رخ داد؛ زمانی که یویا یوشیدا کاپیتان شماره 22 ژاپن قصد مصاحبه پس از بازی در مقابل تابلوی تبلیغاتی ای اف سی را داشت، چند نفر از هواداران عربستانی مستقر در ضلع جنوبی ورزشگاه اقدام به ایجاد سروصدا در راستای تمسخر او کردند و همین باعث عصبانیت یوشیدا شد.

 

یوشیدا برای چند ثانیه این رفتار عجیب را تحمل کرد اما در حالی که از شکست تیمش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، تصمیم گرفت که به سراغ سکوهای ورزشگاه برود و با هواداران عربستانی برخورد کند. او به سکوها نزدیک شد و چند جمله را خطاب به شخصی که رفتار این تمسخر را برعهده داشت، گفت.

 

البته خیلی زود مسئولان برگزاری بازی و اعضای تیم ملی ژاپن وارد ماجرا شدند و او را از طرفداران عربستانی دور کردند تا به منطقه مصاحبه بازگردد اما کاپیتان ژاپن دیگر قصد مصاحبه نداشت و با عصبانیت از جلوی محل انجام گفتگو گذشت و در حالی که زیر لب چیزی می‌گفت از محل دور شد.

 

یوشیدا پس از ساعتی که از رختکن به سمت اتوبوس حرکت می‌کرد، در میکسدزون با خبرنگاران عربستانی مواجه شد و برای لحظاتی با آنها درباره این اتفاق صحبت کرد: «این رفتاری تبعیض آمیز بود و از آن بسیار متاسفم چون چهار سال قبل هم در این استادیوم چنین رفتاری را دیده بودیم.»

 

این در حالی است که البته در صفحات اجتماعی برخوردی متفاوت از طرفداران عربستانی دیده شد. آنها با به راه انداختن یک هشتگ از یویا یوشیدا معذرت خواهی کردند و از او خواستند که این را به حساب فرهنگ مردم عربستان نگذارد.

 

همچنین صفحات ژاپنی با انتشار تصویری از هواداران این تیم در ورزشگاه پادشاه عبدالله شهر جده که در حال تمیز کردن جایگاه خود هستند، به طرفداران عربستانی کنایه زده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------