فاینورد قرارداد جهانبخش را تمدید نکرد



جهانبخش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رسانه هلندی از جدایی علیرضا جهانبخش از فاینورد در پایان فصل خبر داد.

به گزارش ایسنا، فاینورد به طور رسمی قرارداد علیرضا جهانبخش را فسخ کرد تا این مهاجم پس از این فصل از جمع هم‌تیمی‌هایش جدا شود. 

 

رسانه هلندی nu خبر داد که فاینورد گزینه یک طرفه برای تمدید قرارداد جهانبخش سی ساله به مدت یک سال را داشت اما باید برای فعال سازی آن باید این کار را تا قبل از اول آوریل انجام می‌داد. بعد از امتناع مدیران فاینورد برای تمدید قرارداد، جدایی جهانبخش از فاینورد رسمی شد.

 

البته نمی‌توان جهانبخش را به طور قطع از فانیورد جدا شده دانست. او در تابستان بازیکن آزاد می‌شود و باشگاه می‌تواند با این بازیکن مذاکره کند؛ درست مانند اتفاقی که تابستان قبل برای سامان قدوس رخ داد ولی با توجه به ترکیب نفراتی که فاینورد دارد احتمال ماندن او در تیم خیلی کم است.

 

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت. این مهاجم فصل گذشته در سالی که فاینورد قهرمان هلند شد، ۲۸ بازی انجام داد.

 

علاوه بر جهانبخش، به کاستاس لامپرو دروازه‌بان ذخیره این تیم نیز گفته شده که  می‌تواند در تابستان تیم را ترک کند. این بازیکن ۳۲ ساله یونانی تابستان سال گذشته قراردادی یک ساله با فاینورد امضا کرد. لامپرو در این فصل یک دقیقه هم بازی نکرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------