موضوعی که برای استقلال خطرناک است/ بعید است سرخابی‌ها صعود کنند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان در هفته‌های اخیر محتاطانه بازی کردند و تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند نه بازی‌های پر گل.

سیروس دین محمدی در گفتگو با مهر و در مورد عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر گفت: در ابتدای فصل استقلال شروع خوبی نداشت و نیم فصل اول را خوب به پایان نرساند اما با شروع نیم فصل دوم و آمدن بازیکنان خارجی با کیفیت رفته رفته روند رو به رشدی داشت و توانست با نتایج قابل قبولی که کسب کرد از رده‌های ششم و هفتم جدول خود را در پایان سال ۹۷ به رده دوم رسانده و به یک قدمی پرسپولیس برسد.

 

وی تأکید کرد: فشار زیاد بازی‌ها نه تنها برای استقلال بلکه برای تمام تیم‌ها مشکل ساز شده است. آنها باید هر چهار روز یک بار بازی برگزار کنند. هم در لیگ قهرمان و هم در لیگ برتر که این باعث شده بازیکنان از شرایط آرمانی کمی دور شوند و نتوانند به دلیل خستگی، بازی‌های همیشگی خود را ارائه دهند.

 

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در هفته‌های گذشته استقلال در نیمه دوم بازی جذاب و قابل قبولی از خود ارائه نمی‌دهد؟ گفت: به اعتقاد من استقلال بیشتر به دنبال کسب سه امتیاز است نه بازی‌های پر گل. البته این برای آبی پوشان خطرناک است زیرا همیشه شانس با آنها یار نیست و احتمال دارد که در دیدارهای آینده از حریف گل دریافت کرده و بازی به تساوی کشیده شود. در فوتبال هرگز یک گل حاشیه امنیت نیست و اگر تیمی می‌خواهد با آرامش کارش را در طول ۹۰ دقیقه ادامه دهد باید با زدن گل‌های بیشتر موقعیت خود را در بازی مستحکم‌تر کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چند دربی را تجربه کرده اید و آیا گلی هم به ثمر رسانده است؟ گفت: در ۹ دربی حضور داشتم اما متأسفانه گلی به ثمر نرساندم اما تجربه زیادی از این بازی‌ها دارم و می دانم شرایط در این بازی با تمام دیدارها متفاوت است.

 

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که چه تیمی برنده این بازی خواهد بود؟ اظهار داشت: در این دیدار تا زمانی که سوت پایان زده نشود، مشخص نیست. اما تیمی که جنگنده باشد و از لحاظ روحی و روانی در شرایط آرمانی باشد برنده این بازی خواهد بود. نه تکنیک و نه تاکتیک در این بازی تأثیرگذار نیست بلکه جنگندگی، درگیری فیزیکی و شرایط روحی خوب می‌تواند برنده این بازی را تعیین کند. اما با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس فاصله امتیازی خیلی کمی دارند، مطمئن باشید اگر مصلحت‌های از پیش تعیین شده به میان نیاید شاهد یک بازی تماشایی و جذاب از دو تیم خواهیم بود برعکس دیدار رفت که بسیار خسته کننده بود و تنها کسانی برنده بودند که این بازی را تماشا نکردند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی را چه پیش بینی می‌کنید؟ گفت: پیش بینی این بازی بسیار سخت است اما امیدوارم استقلال برنده این دیدار باشد.

 

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان می‌توانند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند؟ گفت: به اعتقادم شرایط برای استقلال و پرسپولیس خیلی سخت شده است. آنها از دو بازی یک امتیاز به دست آورده اند و این کار آنها را مشکل کرده است و اگر صادقانه بخواهیم صحبت کنیم بعید می دانم که این دو تیم به مرحله بعد صعود کنند. اما شاید بتوانند با ارائه بازی‌های زیبا و منطقی برابر حریفانشان از این مرحله به سلامت عبور کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به پایان سال ۹۷ رسیده ایم و فوتبال ما در سال ۹۷ عملکرد چشمگیری نداشت. حذف در جام ملت‌های آسیا، صعود نکردن به مرحله بعد جام جهانی و اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ داد خوب نبود. اما آرزو می‌کنم سال ۹۸ هم برای مردم و هم برای فوتبال ما سالی پر از موفقیت باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------