هندبال ایران ششم آسیا شد/ شکست تیم بی‌انگیزه از امارات



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
تیم ملی هندبال مردان ایران در رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل امارات پنجمی آسیا را از دست دادو ششم شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز(شنبه) برای کسب عنوان پنجمی آسیا مقابل امارات متحده عربی به میدان رفت و در حالی که ملی‌پوشان به دلیل شکست مقابل کره جنوبی، انگیزه لازم را نداشتند با نتیجه 29 بر 26 از امارات شکست خوردند. با این نتیجه امارات پنجم و ایران در جایگاه ششم آسیا قرار گرفت.

 

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی در نیمه اول این دیدار از بازیکنان دوم خود استفاده کرد. البته پویا نوروزی نژاد از ابتدا در ترکیب تیم بود و الله کرم استکی نیز در دقایقی از مسابقه وارد زمین می‌شد. علیرضا موسوی و شاهو نصرتی نیز در دقایقی از نیمه دوم بازی کردند.  

 

تیم ایران در مرحله گروهی این مسابقات با پیروزی مقابل نیوزلند و شکست برابر بحرین راهی مرحله دوم شد. ملی‌پوشان در مرحله دوم با قطر، کویت و کره جنوبی هم‌گروه بودند که با شکست مقابل قطر، پیروزی برابر کویت و تساوی با کره جنوبی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کره راهی نیمه نهایی نشدند و سهمیه مسابقات جهانی 2021 که به چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی تعلق می‌گرفت را  از دست دادند.

 

میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا اورعی، علی مهدی‌زاده، علی رحیمی کازرونی، الله‌کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، مجتبی کرمیان، سلامان بربط، محسن باباصفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند. هدایت تیم‌ ایران را علیرضا حبیبی بر عهده دارد.

 

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی از ۲۶ دی تا ۷ بهمن به میزبانی کویت در حال برگزاری است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------