دست رد فرهاد مجیدی به باشگاه ثروتمند اماراتی!



  فرهاد مجیدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
احضار علی مبخوت، بهترین گلزن ملی و لیگ امارات به خدمت سربازی، الجزیره را دچار چالشی جدی در خط حمله کرده است.

به گزارش ورزش سه ؛ علی مبخوت، مهاجم الجزیره، به همراه عمر عبدالرحمن، بازیکن الوصل و بندرالاحبابی، بازیکن العین، به مدت یازده ماه، تیم‌های خود را به دلیل حضور در خدمت سربازی ترک خواهند کرد.

 

مبخوت در حال حاضر با ۱۵ گل، پس از لابا کوجو ۱۷ گله، مهاجم اهل توگو العین، در رده دوم جدول بهترین گلزنان لیگ امارات حضور دارد و احضار او به خدمت سربازی باعث شده تا الجزیره با چالشی جدی در خط حمله خود مواجه شود.

 

در شرایطی که علی مبخوت شب گذشته در ترکیب الجزیره برای تقابل با خورفکان حضور داشت، این باشگاه اماراتی به دنبال جذب مهاجم جایگزین است تا از جدایی مبخوت آسیبی نبیند.

الجزیره در اولین قدم، درخواستی را برای انتقال احمد عامر ۲۴ ساله به صورت قرضی تا پایان فصل جاری برای اتحاد کلبا ارسال کرد اما نیاز فرهاد مجیدی به این بازیکن جوان، باعث شد تا کلبا این درخواست را رد کند.

 

این باشگاه سپس از باشگاه الظفره درخواست کرده تا احمد فوزی، مهاجم جوان ۲۱ ساله را که به صورت قرضی در این تیم حضور دارد، پیش از پایان مدت قرارداد قرضی، به تیم خود برگرداند اما تا این لحظه این مسئله نیز قطعی نشده است.

 

الجزیره در شرایطی دچار این مشکل شده که با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و در تلاش است تا خود را به جمع تیم‌های مدعی لیگ امارات برساند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------