آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کونته: پیروزی در دربی آسان نیست/ جامپائولو: تردید و عدم تمرکز باعث باختمان در دربی شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کونته
سرمربی اینتر بعد از پیروزی مقابل میلان گفت: عملکرد اینتر در بازی با اسلاویاپراگ بد بود اما در دربی میلان جبران کرد و عملکرد خوبی داشت. 

 به گزارش فارس، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم سری آ ایتالیا در حساس‌ترین دیدار هفته از ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه در دربی شهر میلان موسوم به دلامادونینا آث‌میلان و اینترمیلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسید.

 

آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری بعد از این برد شیرین در دربی میلان گفت: عملکرد اینتر در بازی با اسلاویاپراگ بد بود اما در دربی میلان جبران کرد و عملکرد خوبی داشت. باید بگویم که همیشه بازی های دربی خاص و متفاوت از دیگر بازی ها است. اصلا پیروزی در دربی آسان نیست مخصوصا وقتی مقابل تیم خوبی مثل میلان قرار می گیرید.

 

وی افزود: رضایت خوبی از تیم دارم. بازی خوبی انجام دادیم اگرچه تلخی شکست در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکردیم. ما در دو ماه گذشته تلاش و تمرین زیادی کردیم. موفق شدیم به شکل درستی رقیب را تحت فشار قرار بدهیم. برای من این اولین دربی بود و می خواستم نتیجه خوبی بگیرم و موفق شدم.

 

جامپائولو: تردید و عدم تمرکز باعث باختمان در دربی شد

سرمربی میلان دلیل باخت تیمش در دربی دلامادونینا را اعلام کرد.

 

 

شب گذشته در مهمترین بازی از هفته چهارم سری آ در دربی شهر میلان موسوم به دلامادونینا آث‌میلان و اینترمیلان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسید.

 

مارکو جامپائولو، سرمربی روسونری بعد از این باخت تلخ گفت: ما از ابتدای بازی تمرکز نداشتیم و با نوعی تردید وارد زمین بازی شدیم. اینتر در این بازی موفق شد که تجربه خود را ثابت کند.گل اول سردی بازی را شکست اما از واکنش تیمم در قبال گل خوردن رضایت ندارم چون اصلا نظم نداشت.

 

وی افزود: بازیکنان در جایی از ورزشگاه جا گیری کردند که فضای زیادی به اینتر دادند و این باعث شد تا خط دفاع ما بشکند و تلاش های ما در ضد حملات نیز کافی نبود. بعد از گل اول تا حدودی خوب بازی کردیم اما در ادامه تمرکز خود را از دست دادیم و این باعث شد تا اینتر برنده بازی شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------