AFC: فهرست سیوهای شگفت‌برانگیز «بیرانوند» طولانی‌تر شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند
تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) در گزارشی با اشاره به دیدارهای حساس روز گذشته آسیای مرکزی، پیروزی پرسپولیس را در "بزرگ‌ترین" شهرآورد آسیا بازتاب داد.

به گزارش ایرنا در بخش ابتدایی این گزارش که به شهرآورد تهران اختصاص داده شده، آمده است: شهرآورد  تهران که برچسب بزرگ‌ترین شهرآورد آسیا را بر پیشانی دارد، بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد؛ دیداری که به اندازه تبلیغات خارج از زمین پرسر و صدا بود و در نهایت تیم تحت هدایت «گابریل کالدرون» به سختی و با تلاش فراوان سه امتیاز را از آن خود کرد.

 

ضربه دقیقه ۸۱ «مهدی عبدی» پس از برخورد به بدن دروازه‌بان حریف و تغییر مسیر سرانجام پیروزی را برای پرسپولیس تثبیت کرد اما اگر حماسه‌سازی «علیرضا بیراوند» درون دروازه پرسپولیس نبود، شاید چنین اتفاقی میسر نمی‌شد؛ گلری که در نیمه نخست بازی ضربه پنالتی «علی کریمی» را مهار کرد تا فهرست سیوهای تحسین‌برانگیز وی بیش از پیش طول و دراز شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بیرانوند
 

در سوی مقابل، از آن لحظه به بعد روز بد کریمی پیشرفت محسوسی نداشت و هافبک استقلال در دقیقه ۸۹ بازی کارت زرد داور را برای دومین بار روبروی خود دید و اخراج شد.

 

برد پرسپولیس آنان را هم امتیاز با شهر خودرو در رتبه اول جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران نشاند و این در حالی است که استقلال که پس از گذشت چهار بازی از فصل جدید لیگ، هنوز رنگ پیروزی را ندیده است، با ۲ امتیاز، خود را در منطقه سقوط می‌بیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------