کواچ:از دقیقه ۳۰ بایرن تیمی شد که می‌‌خواستم/پوچتینو:گل دوم بایرن، نقشی کلیدی در باخت ۷ بر ۲ داشت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,  کواچ
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش از دقیقه ۳۰ برای دست‌یابی به بردی فراموش‌نشدنی قدم برداشتند.

به گزارش فارس، شب گذشته بایرن مونیخ نتیجه‌ای رویایی گرفت.تیم قدرتمند و قهرمان بوندس‌لیگا در دومین هفته از لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف خارج از خانه با تاتنهام ۷ بر ۲ برنده شد.

 

نیکو کواچ بعد از برد پرگل تیمش اظهار داشت:مسلما هیچکس نمی‌توانست چنین نتیجه‌ای را باورکند.می‌دانستیم چه انتظاری داریم.بازی سنگین و حساسی بود.تاتنهام فشار بسیار زیادی وارد کرد.آنچه ما ابتدا در اختیار نداشتیم، جنگندگی کافی بود.

 

وی ادامه داد:وقتی تیم شما در انگلیس بازی می‌کند، باید در نظر گرفت مقابل خیلی فشارها قرارمی‌گیرد.از دقیقه ۳۰ به بعد اما همه چیز خوب و منظم پیش رفت.دومین گل ما بدیهی است که این که قبل از اتمام نیمه اول به ثمر رسید،‌بسیار مهم بود.

 

کواچ افزود:در نیمه دوم هم آنگونه که می‌خواستم بازی کردیم.این یک نتیجه رویایی برای فوتبال آلمان بود. اما از فردا باید روی بوندس‌لیگا تمرکز کنیم.کارهای مهمی داریم که باید انجام دهیم.می‌خواهیم به خیلی چیزها برسیم.

 

در مصاف انجام شده  کیمیش ۱۵، لواندوفسکی ۴۵ و ۸۷، گنابری ۵۳، ۵۵، ۸۳ و ۸۸ برای مونیخی ‌ها گل زد.

 

تاتنهام هم توسط هوینگ سون مین ۱۲ و هری کین ۶۱(پنالتی) به گل رسید.

 

پوچتینو:گل دوم بایرن، نقشی کلیدی در باخت ۷ بر ۲ داشت

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر تصور می‌کند وقتی بایرن در لندن،‌گل دوم بازی را به ثمر رساند،‌راه برای برد پرگل ژرمن‌ها هموار شد.

 

 

‌مائوریسیو پوچتینو  شب گذشته همانند شاگردان و هواداران تیمش، لحظات سخت و تلخی را تجربه کرد.تیم او در بازی خانگی با بایرن مونیخ به جای کسب برد، ۷ بر ۲ بازنده شد.

 

مربی آرژانتینی بعد از بازی اظهار داشت:این بازی بود که موقعیت گل زیادی داشت.بایرن بسیار هوشیار بود.به نظر من گل دومی که مونیخی‌ها قبل از اتمام نیمه نخست زدند،‌نقشی کلیدی داشت.

 

وی ادامه داد:در نیمه نخست واقعا عملکرد ما خیلی خوب بود.باید آنالیز کنیم چه اتفاقی افتاد که این نتیجه حاصل شد.از این بابت بدیهی است بسیار متاسفیم و حس بسیار بدی داریم.با این حال باید آرامش خود را حفظ کنیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------