رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت: قطعاً از اسکوچیچ به فیفا شکایت می‌کنیم/ با او طرف حساب هستیم نه فدراسیون فوتبال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,حسن نصراصفهانی
حسن نصراصفهانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان و سخنگوی این باشگاه تأکید کرد که آنها عدم پرداخت غرامت از سوی اسکوچیچ را از فیفا پیگیری حقوقی خواهند کرد.

حسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره مطالبه باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ بابت غرامت 140 هزار دلاری پس از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آقای اسکوچیچ برای جدایی از صنعت نفت تمام مطلبی که به ما اعلام کرد، بیماری و مشکلات خانوادگی بود. مذاکرات زیادی با او داشتیم و قضاوتی هم نداریم که چرا او به تیم ملی رفته است، اما با توجه به مشکلاتی که برای جدایی مطرح کرد، توافقی با او داشتیم.

 

وی در ادامه افزود: توافق ما با آقای اسکوچیچ این بود که با توجه به اینکه دلیل جدایی‌اش بیماری و مشکلات خانوادگی است، اگر با تیم دیگری در ایران یا خارج از ایران توافق کرد، به ما غرامت 140 هزار دلاری پرداخت کند. طبق این توافق‌نامه این مبلغ باید پنج روز پس از عقد قرارداد پرداخت شود که تا این لحظه پرداخت نشده است.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت و سخنگوی این باشگاه آبادانی درباره واکنش این باشگاه نسبت به عدم پرداخت غرامت از سوی اسکوچیچ گفت: ما کار حقوقی خواهیم کرد و قطعاً به فیفا شکایت می‌کنیم. از همین امروز هم با پایان مهلت اعلام شده، پیگیری‌های حقوقی را آغاز می‌کنیم.

 

نصراصفهانی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال در این خصوص با باشگاه صنعت نفت مذاکره خواهد کرد، یادآور شد: در این خصوص با فدراسیون طرف حساب نیستیم و طرف حساب ما آقای اسکوچیچ است. نمی‌دانم دوستان فدراسیون چطور وارد این مسئله خواهند شد.

 

وی در واکنش به این مسئله که با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی صنعت نفت فدراسیون قصد مذاکره در این خصوص را دارد که پول طلبکاران این باشگاه را به جای غرامت اسکوچیچ پرداخت کند، گفت: پنجره ما بسته شده است که به دلیل مشکلات مالی این فصل بود، چون اسپانسرها نتوانستند به ما کمک کنند و مشکلات مالی باعث شد پرداختی به اعضای تیم هم فقط 30 درصد (12 و 18 درصد) باشد. این فصل مشکلات مالی زیادی داریم و بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی هم به دلیل یکی دو شکایت کوچک بود. این مسئله را خودمان حل خواهیم کرد و با موضوع غرامت آقای اسکوچیچ یکی نمی‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------