آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

هشدار AFC به بهروان و دوستان؛ جریمه می شوید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کنفدراسیون فوتبال آسیا
غلامرضا بهروان و دوستانش در کمیته صدور مجوزی حرفه ای مشغول بررسی مدارک باشگاه ها برای صدور مجوزی حرفه ای هستند.

به گزارش ورزش سه، سال گذشته از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای تعامل هایی با باشگاه ها صورت گرفت و برخی از مدارک بارگذاری شده از سوی این کمیته غیر واقعی بود. به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال ایران را 120 هزار دلار جریمه نقدی کرد واین جریمه بلافاصله از محل مطالبات فدراسیون فوتبال ایران کسر شد. اما این بار کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم شدیدتری را برای کمیته صدور مجوز حرفه ای در نظر گرفته است. 

 

 کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تعهدهای محکمی گرفته و از آنها خواسته در بررسی اسناد باشگاه‌ها با دقت و وسواس زیادی عمل کنند.AFC به اعضای این کمیته اعلام کرده در صورت بروز تخلف احتمالی از سوی اعضای این کمیته در ارائه اسناد غیرواقعی جهت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها برخورد انضباطی قاطعی با آنها صورت می‌گیرد. در صورتی که تخلف اعضای این کمیته در ارائه اسناد باشگاه ها ثابت شود تمامی اعضا نفری 20 هزار دلار جریمه خواهند شد. ضمن اینکه این اعضا به کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برای اتخاذ تصمیم‌های دیگر احضار خواهند شد.

 

تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اگر از کمیته صدور مجوز حرفه ای این مجوز را دریافت نکنند حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا منتفی خواهند شد. به بهانه این حضور کمیته صدور مجوز حرفه ای با تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مماشات می کرد. این مماشات اینبار باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم شدیدتری را در نظر بگیرد و این جرایم اینبار اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای را نشانه گرفته است. جریمه 20 هزار دلاری برای همه اعضا و معرفی به کمیته اخلاق.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------