اعتراض آرایشگران آلمانی به مرتب بودن موی بازیکنان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آرایشگران آلمانی
آرایشگران آلمانی در نامه ای به فدراسیون فوتبال آلمان، به اینکه بازیکنان بوندسلیگا با مدل موی جدید در زمین حاضر می شوند، اعتراض کردند.

به گزارش ورزش سه ، طبق قوانین جدیدی که برای کنترل شیوع ویروس کرونا در آلمان به اجرا درآمده، آرایشگاه‌ها از 16 دسامبر تعطیل هستند و حق پذیرفتن مشتری ندارند. 80 هزار سالن آرایشگاه در آلمان از آن زمان تعطیل شده و آرایشگران و سالن‌داران آلمانی نگران آینده شغلی خود هستند. در صورت تخلف از قوانین و پذیرفتن مشتری، جریمه های سنگینی برای آرایشگران آلمانی در نظر گرفته شده است.

 

اما در این مدت بوندسلیگا نه تنها به برگزاری بازی های خود ادامه داده است بلکه اگر یکی از بازی های بوندسلیگا را تماشا کنید، متوجه می شوید که بازیکنان اندکی هستند که موهای بهم ریخته و آشفته‌ای دارند که از همیشه بلندتر شده و نیاز به قیچی و شانه دارد و بازیکنان اغلب با موهای مرتب و تازه کوتاه شده در زمین بازی حاضر می شوند. 

 

در اعتراض به این موضوع، اتحادیه آرایشگران آلمانی در نامه ای به فدراسیون فوتبال آلمان نوشت:"در روزهای گذشته با شگفتی شاهد بودیم  که اکثر بازیکنانی که در مسابقات بوندسلیگا شرکت دارند، موهایشان را تازه کوتاه کرده اند. آن هم مدل هایی که فقط می تواند کار یک آرایشگر حرفه ای با تجهیزات حرفه ای باشد."

 

اتحادیه آرایشگران آلمان بیم آن دارد که ادامه این رفتار از سوی بازیکنان فوتبال موجب ترغیب مردم و آرایشگران به زیر پا گذاشتن قانون و اصلاح پنهانی موی مشتریان شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آرایشگران آلمانی

با افزایش درخواست مردم به زیر پا گذاشتن قانون و اصرار بر کوتاهی مو به صورت پنهانی، اتحادیه آرایشگران آلمان از فدراسیون فوتبال آلمان خواست تا با احترام به قانون برای دیگران الگو باشد. این اتحادیه گفته است که حضور فوتبالیست هایی با موهای تازه کوتاه شده در زمین بازی، تمام جامعه آرایشگران را زیر فشار می گذارد چرا که مردم نیز انتظار دارند که آرایشگران قوانین را زیر پا گذاشته و در منزل موی مشتریان را کوتاه کنند.

 

در این نامه همچنین آمده است: "این امتیاز بزرگی است که مسابقات فوتبال می توانند به رغم شیوع ویروس کرونا همچنان برگزار شوند. فوتبالیست ها نه فقط برای نسل جوان که الگوهای تمام جامعه هستند. بنابراین ما دست به دامان شما می شویم: در چنین زمانه ای وحدت نشان دهید و با کمک به ما در مبارزه با فعالیت های زیرزمینی و پنهانی، مثال مناسبی برای این دوران باشید. بگذارید که در کنار هم در راه مبارزه با شیوع کرونا قدم برداریم."

 

در ماه ژوئن جیدون سانچو و مانوئل آکانجی، بازیکنان تیم دورتموند، به دلیل اینکه با آوردن یک آرایشگر حرفه‌ای موهای‌شان را کوتاه و مرتب کرده بودند، جریمه شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------