قاسمی‌نژاد: از خواندن سرنوشت من شاخ در می‌‌آورید!



قاسمی‌نژاد,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
امین قاسمی‌نژاد داستان زندگی فوتبالش را شرح می‌دهد و توضیح می‌دهد که چونه اوضاع برایش طوری پیش رفت که در 29 سالگی تازه وارد چرخه بازیکنان لیگ برتری شد.

 به گزارش  ورزش سه ، امین قاسمی‌نژاد یکی از مهم‌ترین اسم های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر ایران بود که در نهایت بدون وقوع انتقال، ساعات آخر پنجره زمستانی را هم ترک کرد و در تیم شهرخودرو باقی ماند. با این حال آنچه برای ستاره تیم مشهدی پیش آمد، یک ماجرای جالب بود که توجه‌ها را بیش از پیش به این بازیکن جلب کرد و حالا شنیدن داستان زندگی این بازیکن، نکاتی عجیب را مشخص می‌کند؛ این‌که چگونه یک ستاره در قواره او تا 29 سالگی از سطح اول فوتبال ایران دور ماند و بهترین سنین فوتبالش را در لیگ های استانی و لیگ دسته اول و دوم سپری کرد و سرانجام با صعود تیمش به لیگ برتر، فرصت بازی مقابل ستاره های نامدار فوتبال را پیدا کرد.

 

با امین قاسمی‌نژاد در حالی صحبت را آغاز کردیم که تلاشمان بر این بوده که در طول گفتگو رازهایی از فوتبال او را کشف کنیم و به حسرت هایش از فوتبال بپردازیم و البته این که چرا انقدر دیر به اهالی فوتبال معرفی شد و پیش از آن چه می‌کرد؟ همچنین به این پرسش رسیدیم که آیا نخستین خرید استقلال در سال آینده او خواهد بود؟

 

* با این سوال شروع کنیم که چرا انقدر دیر به لیگ برتر آمدی؟

فکر کنم دیدگاهم خیلی کوچک بود و به آن هدف بالا فکر نمی‌کردم و همان که لیگ یک و دو بازی می‌کردم، دیگر دنبال ایجنتی نرفتم. کسی را نداشتم و کسی هم دنبالم نیامد. مثلا وقتی از لیگ دو رفتم گیتی پسند اصفهان، قرارداد 3.5 ساله بستم و از وقتی که تیم آمد لیگ یک توانستم 13 گل بزنم. آن موقع صبا یک پیشنهادی به من داد و من رفتم دنبال رضایت نامه و گیتی پسندی‌ها گفتند 500 میلیون بده برو. یعنی یک سنگ بزرگی انداختند چون قرارداد من 50-60 میلیون تومان بود. این ها که می‌گویم برای سال 1392-93 است. بعد که قراردادم با گیتی‌پسند تمام شد، تنها پیشنهادی که آمد از سیاه جامگان و رسول خطیبی بود. رفتیم نشستیم اما قرارداد نبستیم. رفتم لیگ یک و با ماشین سازی آمدیم لیگ برتر و من ماندم در لیگ برتر. آقای خطیبی نیم فصل آمد و صعود کردیم لیگ برتر و من هم تمدید کردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------