آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

زیدان: چلسی با شایستگی پیروز شد/ توخل: ما جام را می خواهیم



 لیگ قهرمانان اروپا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی رئال مادرید از شکست برابر چلسی و بازماندن از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است و تیمش را مستحق شکست در این بازی دانست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برگشت برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل شکست خورد تا در مجموع با باخت 3 بر یک از صعود به فینال بازماند.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: می توان بگویم که چلسی با شایستگی به پیروزی دست پیدا کرد. ما تلاش زیادی کردیم اما حریف بهتر ظاهر شد و با شایستگی به پیروزی رسید و فینالیست شد.

 

او ادامه داد: بازیکنان آماده بازی بودند. باید به بازیکنانم باوجود شکست افتخار کنم. یک گام تا فینالیست شدن فاصله داشتیم. چلسی بازی بسیار خوب و قهرمانانه ای را به نمایش گذاشت و باید به آنها تبریک گفت. در خط حمله قدرت لازم را نداشتیم. برعکس ما، چلسی فرصت های خوبی را خلق کرد. ما شکست خوردیم اما این دلیل نمی شود تا به این بازیکنان افتخار نکنم. بازی برای ما تمام شد. اکنون کمی استراحت می کنیم و بعد از آن به لالیگا فکر خواهیم کرد.

 

زیدان درباره آینده خود با رئال اینگونه پاسخ داد: اطمینان دارم که رئال مادرید همواره شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. من اکنون درباره آینده صحبت نمی کنم چرا که 4 بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است و باید دید که چه اتفاقاتی بعد از آن رخ می دهد.

 

او در پایان گفت: من و بازیکنان ناراحت هستیم چرا که تیم شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. هیچ کسی از شکست خوشحال نخواهد بود. لحظات سختی را تجربه می کنم اما فردا به تمرین برمی گردیم و روی لالیگا تمرکز خواهیم کرد.

 

توخل: ما جام را می خواهیم

سرمربی آلمانی چلسی تیمش را شایسته فینالیست شدن در لیگ قهرمانان اروپا دانست و تاکید کرد که آنها به دنبال قهرمانی هستند.

 

 لیگ قهرمانان اروپا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی شد. چلسی در دیدار برگشت برابر رئال مادرید با دو گل به پیروزی رسید تا حریف سیتی در فینال شود.

 

توماس توخل بعد از بازی گفت: ما با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. نیمه نخست برای ما سخت بود چرا که رئال مادرید در بیشتر زمان های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت. ما نشان دادیم که در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی هستیم. انگیزه لازم را برای پیروز شدن داشتیم. هم در دفاع خوب بودیم و هم در کارهای هجومی.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم وضعیت ما بهتر شد. در کارهای دفاعی توازن لازم را داشتیم. می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر رسانیم. صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دستاورد بزرگی برای ما است و به بازیکنان تبریک می گویم. رئال مادرید تیم خطرناکی است. آنها می توانند از هر فرصتی گل بسازند. ما به خوبی این آزمون سخت را پشت سرگذاشتیم.

 

توخل در ستایش از مندی سنگربان تیمش گفت:  او برابر فولام هم بسیارخوب بود و محکم و بدون اشتباه ظاهر شد.مندی با هوشیاری لازم بازی کرد و نقش زیادی در صعود ما داشت.

 

او درباره دومین فینال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من از رقم زدن این دستاورد بزرگ خوشحالم.باید بسیار سپاسگزار باشم که برای دومین سال پیاپی این فینال بزرگ را تجربه می کنم.

 

توخل درباره پیش بینی اش از فینال گفت: هنوز زود است درباره فینال صحبت کنم. شاید بعضی از بازیکنان مصدوم شوند و یا اینکه از شرایط بازی دور شوند. 4 روز قبل از بازی این سوال را از من بپرسید. باید منتظر ماند. بازی کاملا تاکتیکی خواهد شد. کار ما تمام نشده است. ما جام را می خواهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------