نسبتهای تند و عجیب مددی به سرمربی استقلال؛ مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد!



  فرهاد مجیدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیر عامل استقلال در واکنش به صحبتهای اخیر فرهاد مجیدی سکوت خود را شکست .

 به گزارش ورزش سه ، همانطور که انتظار می‌رفت مدیرعامل استقلال در مقابل حملات فرهاد مجیدی ساکت نماند و دقایقی پیش در یک مصاحبه مفصل پاسخ تندی به اظهارات سرمربی تیمش داد 

 

مددی که در روزهای گذشته به شدت زیر فشار هواداران استقلال و آمار عمومی بوده است، در این گفتگو از خود دفاع میکند و همچنین نسبت‌هایی را به سمت سرمربی تیمش می‌کند که نشان دهنده دیوار بی اعتمادی میان این دوست. آن هم در شرایطی که استقلال در یک و نیم ماه سرنوشت سازی که پیش رو دارد، باید حداکثر تمرکز را برای نتیجه گیری و موفقیت حداقل در یک جام از خود به نمایش بگذارد.

 

این صحبت ها را به صورت کامل بخوانید:

* از بی انصاری مجیدی تعجب می‌کنم

- در ابتدا باید بگویم که متاسفانه از سکوت و صبوری من سواستفاده شده و به همین دلیل مجبورم به بیان این مطالب بپردازم. از بی انصافی آقای مجیدی تعجب می کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می کنیم. مجیدی بداند هیچ کس بزرگتر از استقلال نیست. 

 

* نمی‌خواستم ماجرای ویلموتس تکرار شود

- علی رغم اینکه آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است، ولی با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برای ایشان تنظیم کنیم. از سوی امور بین الملل باشگاه قرارداد پین را برای مجیدی ارسال کردیم تا برای پین ارسال کنند. بنده از بهترین وکلا جهت ویرایش و اصلاح این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس‌ها تکرار نشود. در بحث قرارداد خارجی، منافع ملی و باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهم‌تر است و من زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و ... نمی‌روم. 

 

* منتظر نظر نهایی آقای پین هستیم

- اگر درباره شکایت نکردن پین به CAS هم ما پیشنهادمان را دادیم و این بند را در قرارداد گذاشتیم منتظر هستیم اگر آقای پین نظری دارند به ما بگویند و نسخه نهایی را ویرایش کنیم. اصلا مذاکره یعنی همین که روی بندهای مختلف بحث کنیم و به اجماع برسیم.

 

* رفتار آقای مجیدی ناپایدار است

- هیچ کس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند. 

  

* قطعا تا نقل و انتقالات پنجره باز خواهد شد

 - کارگزار باشگاه استقلال به همه تعهداتش عمل کرده و من از آقای میری بی نهایت تشکر می‌کنم اما مردم بدانند مشکلات و چالش های باشگاه، ریشه ای ۱۰ ساله دارد. برای مجوز حرفه‌ای سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجبور شدم بدهی‌های ۱۰ ساله را پرداخت کنم. باورتان می‌شود طلب بازیکنانی چون پژمان منتظری، مجتبی جباری و خیلی های دیگر که بالغ بر ٦٠ نفر بوده اند، تا دوره من باقی مانده بود و ما آن را پرداخت کردیم؟ همچنین بدهی‌های سنگین دلاری به مربی و بازیکن خارجی مربوط به سالهای گذشته و پرونده‌های قطعی شده فیفا را پرداخت کردم. پرونده‌هایی مثل شفر، جپارف، پاختاکور، بودورف، بوایشتا، کولی و ... که پنجره استقلال را باز نگه دارم. هرچند هم اکنون به خاطر بدهی به میلیچیچ پنجره ما بسته است ولی قطعا تا زمان نقل و انتقالات مطالبات او را هم پرداخت خواهم کرد. پرداخت بدهی ها واجب و ضروری بود، اگر بدهی ها را نمی دادیم، هم پنجره مان بسته می ماند و هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی کردیم. 

  

  فرهاد مجیدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

* زیرساختی قوی برای استقلال می‌سازیم

- در یک و نیم سال گذشته جملگی کارگزاران باشگاه، استقلال را بدهکار و مقروض کرده اند و سهم استقلال از درآمدسازی صفر بوده است، اما الان کارگزاری داریم که برای باشگاه درآمدزایی کرده است. ما در حال ایجاد زیرساختی قوی برای استقلال و درآمدهای پایدار هستیم و به دنبال شوآف و ظاهرسازی و فریب هواداران نیستیم. 

  

* جزئی ترین بدهی استقلال را پرداخت نکردند 

- وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته بوده ام. چاه بدهی‌های استقلال ویل و عمیق بوده و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است. برخی مدیران گذشته به خود زحمت پرداخت جزیی ترین هزینه ها را هم نداده اند و این هزینه ها با شکایت طرف مقابل، الان چندین ده برابر شده است. 

  

* بدون هیاهو کار می‌کنم و حاشیه ندارم

 - برخی از افراد دوست دارند به جای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای، شو بازی کرده و پول پاشی کنند، درحالی که قطعا این رفتارهای سطحی دردی از دردها را دوا نمی‌کند. اشکال من این است که بدون هیاهو کارم را می‌کنم و حاشیه ندارم. 

  

 * میانگین پرداختی ما 50 درصد است

- بخش اعظم طلب بازیکنان فصل قبل که به یک مطالبه و چالش جدی برای بازیکنان تبدیل شده بود، پرداخت شد و میانگین پرداختی قراردادهای امسال نیز ۵۰ درصد است. اگر رفتارها تغییر کند و همه به فکر کار حرفه ای خویش و موفقیت تیم باشند، بی تردید مشکلات حل خواهد شد، اما تحریک کنندگان بدانند روسیاهی در انتظارشان خواهد بود. 

  

* شاید قرارداد بازیکنان را منتشر کردم

 - درباره مرادمند باید بگویم که ایشان چک رضایت نامه‌شان که مشاور محترم هیات مدیره دادند را نقد کرده‌اند و چک شخصیشان را به باشگاه پدیده داده‌اند. به عبارت دیگر چک برگشتی آقای مرادمند شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. ایشان علاوه بر چک رضایت نامه که باید به پدیده می‌داد، ۵۷ درصد از قراردادش را هم دریافت کرده است.

 

- رشید مظاهری بدون احتساب رای کمیته انضباطی باشگاه، بیش از ۵۵ درصد دریافتی از قرارداد قابل توجهش داشته است.

 

- فرشید اسماعیلی فارغ از پولی که از مشاور محترم هیات مدیره پیش از فصل گرفته‌اند، ۳۷ درصد قراردادش را هم گرفته است.

 

- در صورت لزوم، لیست کامل رقم قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم و هواداران قضاوت کنند.

   

* فاکتور دادید و ما پول ندادیم؟ 

- میلیچ به همراه وکیل اش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده و شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیات مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، نا آگاه بودنشان از قرارداد است. اخیرا هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. خوب مگر شما فاکتوری ارائه دادید و ما پرداخت نکردیم؟ در ضمن همه اطلاع دارند که در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیات مدیره افتاد، کلیه حسابهای باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این موضوع مرتفع شده است. 

  

* نمک بر زخ استقلال نپاشید 

- همه آقایان دوستدار استقلال باید سهم خویش در حل مشکلات را ادا کنند و کمک حال این تیم مردمی باشند. کمترین انتظار و توقع این است که اگر کمک نمی کنید، نمک بر زخم های استقلال هم نپاشید. 

  

* پست مجیدی برنامه ما را به هم زد

 - من با کارگزار محترم قرار بود جلسه‌ای داشته باشم تا پول جدیدی خارج از تعهد کارگزار به تیم تزریق شود ولی پست اینستاگرامی مجیدی، همه برنامه ریزی ها را به هم زد. سرمایه گذار از فضای پرحاشیه و تهمت گریزان است و آقای مجیدی باید بین کارفنی و پرداختن به حواشی یکی را انتخاب کند.این رفتارها قطعا به استقلال ضربه می زند. 

 

 * تحمل سیاه نمایی را ندارم 

- در این مدت صبوری کردم و در صورت ادامه این فضا، از طریق ابزارهای انضباطی باشگاه برخورد قانونی می‌کنم. نه من، بلکه هیچ مدیرعاملی تحمل سیاه نمایی شرایط از سوی مجموعه خودش را ندارد.

  

* نوشتند شما پاداش آسیایی ندادید! 

- در عربستان به موقع پاداش هر برد را دادیم. هم دلاری پاداش دادیم و هم ریالی. پاداش صعود را هم به مجموعه تیم دادیم ولی حتی این کار را هم عده‌ای می‌خواهند نادیده بگیرند و اخیرا دیده‌ام که نوشته‌اند تیم ما پاداش آسیایی نگرفته است. تیم ما هم بابت هر پیروزی پاداش گرفت و هم بابت صعود. نقش کارگزار محترم در پرداخت پاداش ها غیر قابل انکار است. 

 

  * مجیدی بیاید در اتاقم حرف بزنیم 

- روزی که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال با وجود مخالفت برخی‌ها انتخاب کردم، گفتم تا آخر حمایتش می‌کنم و در اتاق من همیشه به روی او باز است. آقای مجیدی هروقت بخواهند می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئنا فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم. 

  

* با حاشیه سازان برخورد قضایی می‌کنیم 

- شکایت از برخی افراد و کانال های حاشیه ساز در حال حاضر در دادسرای فرهنگ و رسانه تعیین شعبه شده و به زودی با عوامل هتاک، حاشیه ساز و دروغ پردازی که اذهان هواداران را به بازی می گیرند و آنان را نگران و سرخورده می کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------