واکنش کومان به تساوی سخت بارسلونا ؛ ما دیگر مسی را نداریم که حریف بترسد!



 کومان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی بارسلونا پس از تساوی تیمش در برابر بیلبائو اظهار داشت که نتیجه عادلانه بود و حریف نمایش قدرتمندی از خودش نشان داد. 

به گزارش فارس، بارسلونا بامداد امروز در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به سختی به تساوی یک بر یک رسید و توانست یک امتیاز دشوار از ورزشگاه سن‌مامس بدست آورد.

 

رونالد کومان پس از این تساوی اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای بود. حریف به خوبی پرسنیگ را انجام می‌داد و اصلا به ما اجازه نمی‌داد تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. باید می‌فهمیدیم که چه موقع از عقب بازیسازی کنیم و چه موقع با پاس بلند موقعیت بسازیم.

 

وی ادامه داد: دی‌یونگ در نیمه دوم بهتر از نیمه اول کار کرد. او نمایش فوق العاده ای داشت و توانست عملکرد خوبی را نشان دهد.

 

سرمربی بارسلونا ادامه داد: نتیجه تساوی عادلانه بود. اتلتیک بیلبائو در سطح بالایی فوتبال بازی کرد و باعث شد تا این دیدار بسیار پیچیده شود.

 

کومان در خصوص عملکرد «اریک گارسیا» اظهار داشت:‌ پیش از آغاز بازی خبر بدی به اریک رسید و پدربزرگش فوت کرد. او بازیکن حرفه‌ای است و نمایش خوبی هم از خود به اجرا گذاشت. خیلی بد شد که کارت قرمز گرفت ولی من برای او خیلی خوشحالم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

 

وی ادامه داد: از نمایش ممفیس متعجب نشدم. می‌دانستم که او می‌تواند در مدت زمان کوتاه کیفیت بالای خود را نشان دهد. البته باید بدانیم که حریف فشار زیادی روی ما آورد و مهاجمان ما به همین علت نتوانستند موقعیت‌های زیادی بسازند. مثل گریژمان که اصلا شانسی برای گل زدن نداشت.

 

رونالد کومان گفت:‌بله درست است ما مسی را دیگر نداریم. نمی‌توان همیشه هم در خصوص این موضوع صحبت کرد ولی ما بهترین بازیکن دنیا را دیگر نداریم. حریفان وقتی مسی در بازی بود واقعا ترس داشتند. ما نیز وقتی به او پاس می‌دادیم، لئو توپ را از دست نمی‌داد. دیگر مسی در جمع ما نیست که بتوانیم او را به بازی بیاوریم.

 

بارسلونا با این نتیجه 4 امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------