آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

بسته مالی مسافرتی به داد پرسپولیس رسید | توافق الهلال برای تمدید با سالم الدوسری



 پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با کمک هزینه سفر کنفدراسیون فوتبال آسیا به عربستان سفر می کند. 

 به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان به این کشور سفر می‌کند تا دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را همچون بازی‌های دور گروهی و یک هشتم به عنوان میهمان برگزار کند.

 

قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا بازی با نماینده عربستان با مشکلات فراوان مالی روبرو شده است.

 

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی، سرپرست سرخپوشان شده با درخواست اعضای تیم برای پرداخت مطالبات آنها روبرو شده است اما فعلاً موفق به برآورده کردن خواسته آنها نشده است.

 

پرسپولیس با وجود این مشکلات قرار است به عربستان رفته تا با الهلال بازی کند. کاروان این تیم با توجه به یارانه سفر کنفدراسیون فوتبال آسیا با هزینه‌های این نهاد بین المللی به کشور میزبان بازی‌های یک چهارم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا سفر می‌کند تا سرخ‌ها بابت سفر به این کشور خیالشان راحت شود.

 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار است با پرواز اختصاصی راهی کشور عربستان شود تا تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در یک چهارم نهایی ACL۲۰۲۱ در سفر خود از امکانات کافی برخوردار باشد.

 

باشگاه پرسپولیس برای تهیه بلیت هواپیما و اسکان در یکی از بهترین هتل‌های ریاض هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند و تمام این مبلغ از سوی AFC در اختیار باشگاه‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی قرار می‌گیرد.

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ۲۴ مهرماه در حالی برگزار می‌شود که الهلال درخواست داده است تا در استادیوم فیصل بن فهد بازی کند.

 

 توافق رقیب پرسپولیس برای تمدید با ستاره تیم ملی عربستان

 پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سایت «اسپورت ۳۶۰» عربستان خبر داد که الهلال با سالم الدوسری هافبک ملی پوش خود به توافق نهایی رسید.

 

طبق گزارش رسانه سعودی، الهلال قرارداد این بازیکن را برای مدت ۴ سال تمدید می کند. تیم سعودی در تاریخ ۲۴ مهر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس است.

 

حضور الدوسری برای بازی با پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد چون این بازیکن مصدوم شد. یک هفته قبل از دیدار برابر سرخ پوشان تکلیفش برای حضور در میدان مشخص می شود.

 

 ستاره مصدوم رقیب پرسپولیس به تیم ملی پرو دعوت شد!

 کارلو ستاره پرویی الهلال که این روزها دوران مصدومیت خود را پشت سرمی گذارد، از سوی فدراسیون فوتبال کشورش به اردوی تیم ملی پرو دعوت شد.

 

سرمربی پرو در این زمینه که چرا بازیکن مصدوم الهلال را به اردو دعوت کرده، گفت: کارلو پیش ما می آید تا دوران درمانش را سپری کند. درباره حضورش در بازی ها احتمال دارد در دیدار سوم ما را همراهی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------