تمدید قرارداد یحیی غافلگیر‌کننده، با واکنش‌هایی کمتر از حد انتظار



یحیی گل‌محمدی  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

شاید هیچ کس انتظار نداشت که در این مقطع قرارداد یحیی گل‌محمدی برای دو فصل دیگر تمدید شود. حتی برخی این رفتار مدیریت باشگاه پرسپولیس را غیرحرفه‌ای دانستند و گفتند در هیچ جای دنیا  ندیده‌ایم که طی کمتر از یک سال قرارداد یک مربی دو بار تمدید شود.

 

این عده البته به مسأله مانور مدیران برای خودنمایی و کسب محبوبیت و مقبولیت بیشتر نزد هواداران خود هم اشاره کردند که حرف درستی است اما نهایتاً اتفاقی که افتاد برای پرسپولیس حرکتی رو به جلو  و مثبت تلقی می‌شود و می‌تواند ثبات را در تیم پرسپولیس قوام بخشد.

 

جعفر سمیعی حدود ده ماه قبل و پیش از فینال آسیا قرارداد یحیی را تمدید کرده بود و حالا صدری دو فصل دیگر این قرارداد را تمدید کرده تا یحیی طی سه فصل آینده سرمربی پرسپولیس بماند. اتفاقی که برای باشگاه هزینه زیادی دارد اما می‌تواند مفید و سودمند باشد.

 

رقم قرارداد یحیی وقتی به پرسپولیس آمد بالا بود و سال قبل بالاتر رفت و حتماً امسال باز هم بالاتر رفته و چیزی که او امضا کرده احتمالاً سرمربی پرسپولیس را به یکی از سه گرانقیمت‌ترین مربی فوتبال ایران یا شاید گران‌ترین‌شان تبدیل کرده باشد که البته با توجه به دستاوردهایش طی 20 ماه اخیر و رقم‌هایی که برای خرید بازیکنان جابه‌جا می‌شود چندان هم عجیب نباشد.

 

به هر حال  تمدید با یحیی در آستانه بازی با الهلال آنقدر که باید، سر و صدا به پا نکرد چرا که شاید خیلی‌ها منتظر پرداخت بدهی‌های باشگاه و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بودند اما اندک واکنش‌ها به این اتفاق مثبت بود.

 

محسن خلیلی در مصاحبه‌ای در این باره گفت: «کار بسیار شایسته و خوبی انجام شد که قرارداد یحیی گل‌محمدی تمدید شد. او مربی بسیار خوبی است که تا به حال با هنر خود توانسته با وجود جدایی بازیکنان تیم را در شرایط خوب نگه دارد. همین امسال هم که دیدید بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی و کنعانی‌زادگان که از بازیکنان فیکس تیم ملی محسوب می‌شدند، جدا شدند اما کادرفنی پرسپولیس با جذب چند بازیکن دیگر شرایط تیم را در همان وضعیت خوب نگه داشت که گواه این صحبت عملکرد خوب تیم برابر استقلال تاجیکستان بود. حالا هم که مدیران باشگاه قرارداد گل‌محمدی را تمدید کرده‌اند، نشان می‌دهد که آنها به دنبال ثبات در باشگاه هستند.»

 

سپهر حیدری همبازی خلیلی در پرسپولیس هم از این اتفاق استقبال کرد و گفت: «واقعاً بهترین اتفاق ممکن بود و تصمیم خوبی از سوی مدیریت گرفته شد. کارنامه یحیی بسیار عالی بوده و همین ثبات در فصل‌های آینده هم خیلی به کمک پرسپولیس می‌آید.»

رضا جباری یکی از پیشکسوتان فعال در فضای مجازی هم با انتشار یک استوری و نمایش تصویر امضای قرارداد یحیی نوشت: «بهترین مربی ایران، مبارک همه».

 

خود یحیی هم  بعد از انتشار استوری  و اینکه با افتخار در خدمت پرسپولیس خواهد بود صحبت کوتاهی در این باره انجام داد و گفت: «خیلی خوشحالم که 3 سال دیگر با تیم پرسپولیس و هوادارانش هستیم. از صدری و اعضای هیأت مدیره به دلیل اعتمادشان به من تشکر می‌کنم. البته افتخاراتی که در یکی دو سال گذشته کسب شد مدیون هواداران و حمایت آنها هستیم.»

 

سرمربی سرخ‌ ها افزود: «امیدوارم در سال‌های آینده هم اتفاقات خوبی بیفتد و همچنان این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. واقعاً روز گذشته (شنبه) افتخار بزرگی نصیب من شد. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و به عنوان یکی از اعضای کوچک باشگاه بزرگ پرسپولیس با توکل بر خدا کارهای بزرگی انجام بدهیم.»

 

ایران ورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------