سهمیه ۲۰ درصدی نیرو‌های خط مقدم کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت



اخبار,اخبار کنکور,آزمون استخدامی وزارت بهداشت
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعمال سهمیه ۲۰ درصدی برای مدافعان سلامت خط مقدم مقابله با کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: آزمون استخدامی دانشگاه­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور سال ۱۳۹۹  صبح روز جمعه ۲۴ بهمن ماه در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

 

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه از تخصیص نوعی سهمیه برای داوطلبان این آزمون که در خط مقدم مقابله با کرونا بوده اند خبر داد و گفت:  به نمره کسب شده کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله  در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) قرار گرفته اند سهمیه‌ای تعلق می‌گیرد.

 

زرین آمیزی درباره جزئیات اعمال این سهمیه گفت: مدافعان سلامتی که از تاریخ یکم اسفند ۹۸  در مراکز درمانی و بهداشتی زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت‌های پزشکی خدمت کرده اند، صرفاً در صورت برخورداری از شرایط لازم، به ازاء هر ماه سابقه خدمت، ۲ تا حداکثر ۲۰ درصد نمره کل آزمون استخدامی وزارت بهداشت افزون بر نمره  اولیه کسب خواهند کرد.

 

 آغاز تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا از امروز

سخنگوی سازمان سنجش افزود: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند)  سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

 

او ادامه داد: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۹۹  به صورت قطعی تایید شده، لازم است از امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۹ لغایت شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹  مورخ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان، نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

 

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------