تازه های شعر و ترانه

دیوان اشعار سعید بیابانکی , شعر و ترانه

اي نم نم باران (سعید بیابانکی)

اشعار سعید بیابانکی سعید بیابانکی متولد ۱۳۴۷ در خمینی‌شهر شاعر ایرانی است. او عضو شورای سیاست گذاری…

عشق چه زیبا بود اگر…



 

 

متن های عاشقانه, متن زیبا, متن زیبا عاشقانه

 

عشق ؛چه زیبا بود اگر با تو بود.

عشق ؛چه زیبا بود اگر فقط یکبار، فقط یکبار در چشمانت نشانی از آن می دیدم.

عشق ؛چه زیبا بود اگر تنها قلبت برای من میتپید.

عشق ؛چه زیبا بود اگر دستانت گرمی میداد به دستانم.

عشق ؛چه زیبا بود اگر طنین صدای زیبایت در گوشم یک بار دیگر می پیچید.

عشق ؛چه زیبا بود اگر مثل قدیم یک بار به لبانت دوستت دارم را می آوردی.

عشق ؛چه زیبا بود اگر من را لایق دیدن چشمانت میدانستی.

عشق ؛چه زیبا بود اگر فقط من بودم و تو بودی و دیگر خدا

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------