بازیگری که با دیدن "دندان مار" بازیگر شد+تصاوير



به بهانه سالروز تولد "برزو ارجمند"؛

بازیگری که با دیدن "دندان مار" بازیگر شد+تصاوير

برزو ارجمند بازیگر مجموعه های کمدی که بازی درخشان او در " زیر آسمان شهر" و " شب های برره به مخاطبان معرفی شد.

برزو ارجمند - برزو ارجمند فرزند انوشیروان و برادرزاده داریوش ارجمند در هفتم فروردین ماه سال 54 در محله احمد آباد مشهد مقدس دیده به جهان گشود او خودش را مثل امیریل، امیر سام و بهار نسل دوم ارجمند ها خطاب می کند.

 

برزو ارجمند,عکس برزو ارجمند,تصا.یر برزو ارجمند

دوره ابتدایی را با امیریل و امیر سام در دبستان شیخ الاسلامی تا کلاس سوم بود و بعد به مدرسه شهرستانی رفت و راهنمایی را در مدرسه شیخ مفتح درس خواند پس از آن به هنرستان سینا رفت او لیسانس بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه آزاد تهران دارد و بیشتر در مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش می کند.

 

برزو ارجمند,عکس برزو ارجمند,تصا.یر برزو ارجمند

 

او درباره شروع بازیگری اش می گوید از وقتی که یادش می اید یازده ماهه بوده که توسط پدرش روی صحنه تئاتر رفته و در سن 3، 4 سالگی زمانی که پدرش رئیس فرهنگ و هنر شهرستان فردوسی شده بود در نمایشنامه ای از ایشان به نام پریا همراه با کودکان دیگر بازی کرد او می گوید: ابتدا از خانواده و با دیدن بازی فرامرز صدیقی در فیلم " دندان مار" به صورت جدی تصمیم گرفتم بازیگر شوم.

تقریبا تمام خانواده ارجمند اهل موسقی و خودش هم اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و تار و در حال حاضر گیتار می نوازد در این دوازده سالی که کار حرفه ای انجام داده است حدودا 30 سال و پنج فیلم بازی کرده است.

 

برزو ارجمند,عکس برزو ارجمند,تصا.یر برزو ارجمند

 

برزو ارجمند که هر روز با اعتبارش در تلویزیون افزوده می شود گفته است که او بیشتر یک بازیگر تلویزیون است او اعتقاد دارد به دنبال نقشی است که فقط مال خودش باشد و دوست ندارد تیپ بازی کند و خنداندن مردم را تیپ سازی نمی داند.

انتخاب، روز سوم، پروانه ای در مه، محیا، طهران تهران، از ما بهترون و نازنین از جمله فیلم هایی است که او در طول مدت بازیگری اش ایفا کرده است.

با اینکه بازی او در سریال " زیر آسمان شهر2" توفیق چندانی نداشت اما در شب های برره شاهد بازی درخشان او بودیم " صاحبدلان، ساعت شنی و یک وجب خاک از دیگر مجموعه هایی است که نشان از توانایی او در بازیگری دارد.

او در مجموعه های مناسبی حضور چشم گیری داشته به طوری که " مرد هزار چهره" ، نون و ریحون و فراموشی از دیگر سریالهایی است که جلوه نمایی از توانایی ها و بازی های او دارد./باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------