بیژن بیرنگ: مدتهاست تلویزیون ندیده ام!/ سری سوم «شام ایرانی» را هم تولید خواهیم کرد



شام ایرانی,سری جدید شام ایرانی,برنامه شام ایرانی

من مدتهاست تلویزیون ندیده ام. البته فکر نکنید که فقط تلویزیون نمی بینم بلکه ماهواره هم نمی بینم. این مساله هم فقط و فقط به درگیری های کاری فراوانم بازمی گردد. درگیریهایم باعث شده که ندانم اوضاع تلویزیون از چه قرار است.

سری دوم «شام ایرانی» که کپی کاملی است از «بفرمایید شام» در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است و آمار ضد و نقیض از نحود استقبال مخاطبان نسبت به آن وجود دارد. گروهی اعتقاد دارند که فیلم به دلیل تقلیدهای بی دلیل اش چنان که باید مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته و گروهی و از جمله دست اندرکاران تولید فیلم از استقبال فراوان مخاطبان سخن می گویند. بیژن بیرنگ طراح اصلی و کارگردان کار در زمره گروه دوم قرار می گیرد. وی در گفتگو با شبکه ایران می گوید:«استقبال از سری دوم کار حتی بهتر از سری اول بوده است و بازخورد کار در میان مخاطبان هم عالی بوده است. فکر می کنم دلیل این اقبال هم طراوت و شادابی است که در برنامه به چشم می خورد.»

بیرنگ درباره ادامه «بفرمایید شام» هم می گوید:«اگر استقبال به همین منوال باشد قطعا سری سوم را هم تولید خواهیم کرد. در تولید سری سوم هم سعی خواهیم کرد ایده هایی که مخاطبان در اختیارمان می گذارند را مورد استفاده قرار دهیم.»

بیرنگ که سابقه ساخت آثاری مانند «خانه سبز» و «همسران» را هم در کارنامه دارد در پاسخ به این سوال که چقدر از اقبال مخاطبان به «شام ایرانی» را مدیون ضعف آثار تلویزیون می داند اظهار می دارد:«من اصلا از اوضاع و احوال تلویزیون خبر ندارم که بخواهم درباره آن صحبت کنم.»

این پاسخ بیرنگ این پرسش را ایجاد می کند که آیا کیفیت پایین برنامه های تلویزیون است که باعث دوری او از تلویزیون شده و او نیز پاسخ می دهد:«من مدتهاست تلویزیون ندیده ام. البته فکر نکنید که فقط تلویزیون نمی بینم بلکه ماهواره هم نمی بینم. این مساله هم فقط و فقط به درگیری های کاری فراوانم بازمی گردد. درگیریهایم باعث شده که ندانم اوضاع تلویزیون از چه قرار است.»... / شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------