تبلور عصیانگری سیاوش در "خط" + عکس



اخبارفرهنگی - تبلور عصیانگری سیاوش در "خط" + عکس

کامران تفتی که نقش سیاوش را در سریال خط بازی کرده است، این نقش را پویا دانسته و معتقد است او راهی سخت اما شیرین را برای رسیدن به خواسته اش طی می کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال خط,بازیگران سریال خط,تصاویر سریال خط

کامران تفتی بازیگر نقش سیاوش در مجموعه تلویزیونی "خط " درباره ویژگی های کاراکتری که ایفای آن را عهده دار است، گفت:سریال خط در واقع تبلور فردی سرکش به نام سیاوش است که با ناهنجاری و عصیانگری خود در مسیری قرار می گیرد که نباید. پس از آن خانواده او و جامعه پیرامونی اش او را به سمت و سوی بهتر شدن سوق می دهند. اگرچه خودش به این تغییر تن نمی دهد. اما به دلایلی مجبور به این تغییر است و باید برای رسیدن به خواسته اش به اصطلاح هفت خان رستم را پشت سر بگذارد.

وی درباره مشخصه های سریال خط نیز افزود:سریال خط مجموعه ای است که برای آن زحمات زیادی کشیده شده است و دارای انسجام خاصی است.

این بازیگر درباره شرایطی جبری که به تغییر شخصیت سیاوش منجر می شود، بیان داشت:در این سریال تحولات شخصیتی سیاوش تا حد زیادی برگرفته از جبر است و او در مقطعی از زندگی اش به دروغ گویی می پردازد و همان دروغ اتفاقات بدی را برایش رقم می زند اما در نهایت او فردی درست و پاک می شود. در واقع او از یک مسیر سخت اما شیرین عبور می کند.

تفتی در پاسخ به این که نگاه مشارکتی تا چه میزان در محتوا و مسیر قصه تاثیر گذار بوده است، ادامه داد:همکاری با سازمان حمل و نقل باعث شده تا نگاهی تخصصی در سریال وجود داشته باشد. به دلیل این که سیاوش در مقطعی در زندگی اش راننده است در قالب این شغل این ارگان بیشتر به بیننده شناسانده می شود. این معرفی روندی کاملا طبیعی دارد و کاملا در خدمت قصه و پیشبرد آن است.

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال خط,بازیگران سریال خط,تصاویر سریال خط

وی درباره تجربه همکاری با سایر بازیگران سریال تصریح کرد:من از همبازی شدن با بازیگران بسیار خوب و پیشکسوت این کار و همچنین بازیگران جوان تر مجموعه بسیار لذت بردم. به نظرم حضور همه این عزیزان و چفت شدن چنین گروهی اتفاق بسیار خوشایندی بود. همچنین آقای عباس رنجبر به عنوان کارگردان و نویسنده انتخاب های بی نقصی برای نقش ها داشته اند و برای کیفیت کار اهمیت زیادی قائل بودند. به طور کلی باید گفت این سریال دارای پکیجی فرهیخته و مناسب است که امیدوارم در زمان پخش هم با استقبال بینندگان مواجه شود.

تفتی در پاسخ به این که آیا پرداخت مناسبی به زندگی شخصیت های قصه صورت گرفته است یا نه، اظهار کرد:بدون تردید باید بگویم که فیلمنامه خط یکی از بی نقص ترین متن های عباس رنجبر است که شخصیت پردازی درست و دقیقی دارد. همه کاراکترهای این سریال همانند ستون در فیلمنامه اند و اگر یکی از آن ها حذف شود، اساس داستان به هم می ریزد. آن ها در یک رابطه علت و معلولی با هم قرار دارند و هیچکدام از ماجراهای داستان برای بیشتر کردن قسمت های سریال به کار اضافه نشده است. در خط همه عوامل و عناصر با وسواس و ریزبینی خاصی کنار هم قرار گرفته اند و انتخاب های درستی انجام شده است.

مجموعه تلویزیونی خط به نویسندگی عباس رنجبر کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که داستان جوانی پرخاشگر به نام سیاوس را روایت می کند که دارای خصایص ناهنجار است اما برای رسیدن به معشوق، پای در وادی ‏خودسازی می نهد. این فرد در جریان آشنایی با حاج رئوف و علاقه مندی به دختر او دچار تغییر و تحول شخصیتی می شود.

این سریال دارای 19 قسمت 50 دقیقه ای است که به نویسندگی و کارگردانی عباس رنجبر در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید شده است.

اخبارفرهنگی - سینماخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------