آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

با حلوا حلوا ، دهان شیرین نمی شود



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,تفتی

کامران تفتی بازیگر سریال های تلویزیونی متعددی از جمله «ولایت عشق»،«خواب و بیدار»، «زیر هشت» و «میکاییل» است.

بانی فیلم، وی اخیرا در دو سریال در حال ساخت «روزهای بیقراری» و «آرام می گیریم» بازی می کند. او همچنین در سریال «بیقرار۲» ایفای نقش کرده است و این سریال به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد. وی همچنین سه فیلم سینمایی را در نوبت اکران دارد. او در صدد برگزاری کنسرت اولین آلبوم خود بعد از ماه رمضان است.


تفتی درباره حضور در دو سریال در حال ساخت به بانی فیلم می گوید: «در حال حاضر در دو سریال «روزهای بیقراری» به کارگردانی و «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی را بازی می کنم. نقش های من در این دو سریال طبق معمول علاقه شخصی ام،‌ خاکستری است و بیشتر از این توضیح نمی دهم تا ناخواسته باعث آشکار کردن قصه نباشم».


وی در ادامه می افزاید:« همچنین مدت زیادی از حضورم در سریال «بیقرار۲» و پایان ضبط این سریال می گذرد ، اما متاسفانه تا کنون این سریال پخش نشده است. گویا قرار است این مجموعه نیز از شبکه نمایش خانگی پخش شود. علاوه بر حضورم در عرصه بازیگری در بخش موسیقی به فعالیتم ادامه می دهم. کنسرت اولین آلبوم من بعد از ماه رمضان در تهران برگزار می شود. همچنین به انتشار ماهنانه تبار نیز ادامه می دهم».

 

او در پایان اشاره می کند:« تغییر مدیریت تلویزیون را به آقای عسگرپور تبریک می گویم و امیدوارم برای وضعیت بودجه تلویزیون تصمیم اساسی گرفته شود. به هر حال همه می دانیم که مشکل از کجا است ، اما با حرف زدن و حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود».

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------