ستاره فوتبال ۳۲ سکه گرفت و به برنامه مشهور رفت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تلویزیون

« تلویزیون بودجه خاصی برای دعوت از سلبریتی ها دارد که از آن پول باید به ما بدهند» ؛ این جمله ای است که یکی از مربیان خارجی مطرح به یکی از تهیه کنندگان سازمان صدا وسیما برای حضور در یک برنامه گفته بود، چون چنین اطلاعاتی را به او منتقل کرده بودند. بودجه ای که در عمل وجود ندارد، ولی تهیه کنندگان برای بیشتر دیده شدن برنامه هایشان آنرا پرداخت می کنند. هزینه حضور سلبریتی ها در تلویزیون هر سال فزونی پیدا می کند، به طوریکه خیلی از برنامه ها از پرداخت آن ناتوان هستند و به همین علت بعضی برنامه های تلویزیونی سراغ پیشکسوتان کم تر مشهور رفته اند تا با حضورشان در برنامه ها به دنبال تیترسازی باشند. این هزینه ها برای جلب توجه مخاطبان انجام می شود، ولی به قدری محرمانه هستند که دستیابی به مبلغ دقیق هزینه ها تقریباً محال است. یکی از برنامه های تلویزیونی بنیان گذار پرداخت این چنین هزینه هایی بود و خیلی از تهیه کنندگان معتقدند برنامه ذکر شده، قیمت ها را بالا برد.

 

سلبریتی ها درحال افزایش دادن قیمت

چندی پیش بود که در برنامه نوروزی شبکه پنجم سیما، احمدرضا عابدزاده مهمان یک برنامه تلویزیونی بود و همان زمان رسانه ها اعلام کردند که بر اساس شایعات، مبلغی حدود ۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است. مبلغی که اگرچه تائید رسمی نشد، ولی عکس العمل های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشت. شرایط اما هیچوقت بهتر نشد و قیمت سلبریتی ها افزایش پیدا کرد. به طورمثال شنیده ایم که یکی از گلرهای مطرح فوتبال برای حضور در بعضی برنامه های تلویزیونی مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان طلب می کند. مهم ترین اتفاق اما در یکی از برنامه های تلویزیونی گذشته اتفاق افتاده است.

 

بر اساس اخباری که« فرهیختگان» کسب کرده، یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال که جزء لژیونرهای جوان و نسبتا موفق ما هم به حساب می آید برای حضور در این برنامه ۳۲ سکه تمام بهار آزادی اخذ کرده است. این یعنی وی حدود ۱۵۰ میلیون تومان پول گرفته تا مقابل مجری مشهور برنامه بنشیند و به پرسش های او جواب دهد. رقمی که اگر بی سابقه نباشد حتماً کم سابقه است. اوضاع بعضی برنامه ها اما متمایز است؛ به عنوان مثال شنیده ایم که یکی از برنامه های مطرح دیگر تلویزیون برای حضور هر میهمان مشهور، مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان پرداخت می کند.

 

سهم پررنگ« هماهنگی میهمان»

وضعیت درحال حاضر بگونه ای شده که ورزشکاران معروف برای حضور در برنامه های تلویزیونی بصورت مجانی حاضر نمی شوند که این به اعتبار تلویزیون لطمه زده است. به طوریکه هر مهمان مبلغ مشخصی دارد و هر برنامه بسته به اعتبار میهمانان، مبالغی را هزینه می کند. مبالغی که نه تنها به حساب میهمانان میرود بلکه قسمتی از آن نیز به حساب افرادی افزوده می شود که به واسطه دوستی شان، میتوانند سلبریتی ها را به برنامه های تلویزیونی ببرند و اصطلاحا سمت« هماهنگی میهمان» را دارند. جالب است بدانید این اشخاص در ماه چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان درآمد دارند و کارشان همواره رونق دارد. همین نکته سبب می شود سلبریتی ها از این برنامه به آن برنامه بروند و کسب وکار دلالان حضورشان در برنامه های تلویزیونی را توسعه ببخشند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------