ازدواج مشروط و جالب خاطره حاتمی + عکس



خاطره حاتمی,فیلم ازدواج مشروط,عکس خاطره حاتمی

ازدواج مشروط و جالب خاطره حاتمی + عکس

تصویربرداری فیلم ویدئویی ازدواج مشروط به كارگردانی محسن ربیعی و تهیه کنندگی امیر ساعتچی فرد طی روزهای آینده به پایان می رسد. ازدواج مشروط با بازی خاطره حاتمی و علی صادقی در نقش یک پیرمرد 70 ساله...

تصویربرداری فیلم ویدئویی «ازدواج مشروط» به كارگردانی محسن ربیعی و تهیه کنندگی امیر ساعتچی فرد طی روزهای آینده به پایان می رسد و مراحل فنی نیز همزمان در حال انجام است. خانه ای در شهر زیبا، رستورانی در میدان شعاع، یك پارك در شهرك غرب و... از جمله لوكیشن های این تله‌فیلم تاكنون بوده است. ربیعی خود تدوین و صداگذاری را برعهده دارد و موسیقی كار نیز به صورت انتخابی خواهد بود.

 

خاطره حاتمی,فیلم ازدواج مشروط,عکس خاطره حاتمی

 

علی صادقی، خاطره حاتمی، سعید امیرگانی، مونا مظلوم نژاد، شقایق قرخانلو همراه با چند تن از هنرجویان هنركده سینمایی فجر و... بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند. صادقی در این كار شخصیت پیرمردی هفتاد ساله را ایفا می كند كه در میان سایر فیلم های او نقشی متفاوت محسوب می شود.


در خلاصه داستان «ازدواج مشروط» آمده: مظفر پدر خانواده بنا به وصیت همسرش، ازدواج مینو (خواهر کوچکتر) را مشروط به ازدواج مینا خواهر بزرگتر قرار می دهد. مینو به دنبال راه حلی برای ازدواج است تا اینكه... .

 

خاطره حاتمی,فیلم ازدواج مشروط,عکس خاطره حاتمی

 

این تله‌فیلم قرار است از شبكه نمایش خانگی عرضه شود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: نویسنده: شبیر جوانبخش شیرازی، تصویربردار: داود عباسی، صدابردار: حسام شریعتمدار احمدی، طراح گریم: مرسده میلانی، طراح لباس: فافا فامیلی، مدیر صحنه: میثم خانجانی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: ارشیا بجوشین، مدیر تدارکات: مرتضی علیزاده، محصول: بنیاد سینمایی فجر.
منبع: banifilm.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------