آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

سرنوشت اکران و توقیف فیلم های حاتمی کیا و کمال تبریزی



 

 سرنوشت اکران و توقیف فیلم های حاتمی کیا و کمال تبریزی

 

مدیر کل ادراه نظارت و ارزشیابی گفت: بحث توقیف فیلم ها به هیچ وجه مطرح نیست و نباید به جوسازی های برخی گروه ها توجه کرد آن ها برای بحث انگیزی این گفته ها را مطرح می کنند.

 

«علیرضا سجادپور» مدیر کل ادراه نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توقیف چند فیلم سینمایی به خبرنگار سینمایی برنا گفت: بحث توقیف فیلم ها به هیچ وجه مطرح نیست و نباید به جوسازی های برخی گروه ها توجه کرد و تنها افرادی برای بحث انگیزی این حرف ها را مطرح می کنند.

وی درباره روند اصلاحات و اکران فیلم «گزارش یک جشن» عنوان کرد: این فیلم اصلاحات اندکی دارد که به محض رفع اصلاحات پروانه نمایش آن نیز صادر می شود.

سجادپور با بیان اینکه سعی در تعامل حداکثری با فیلمسازان داریم اظهار کرد: اگر تهیه کننده ای اصلاحات را قبول نکند ما تا آن جا که بتوانیم با آن ها تعامل می کنیم اما در جایی قوانین ما را ملزم به ایجاد اصلاحاتی می کند و قوانین را نمی شود بنا به سلیقه افراد تغییر داد.

وی تصریح کرد: درباره پروانه نمایش فیلم «صدسال به این سال ها» ساخته سامان مقدم نیز اصلاحاتی را اعلام کردیم که به نظر می رسد این اصلاحات اعمال شده اما هنوز زمان مناسب اکران آن را اعلام نکردیم همچنین فیلم «خیابان های آرام» ساخته کمال تبریزی به هیچ وجه مشکلی برای اکران ندارد و پروانه نمایش آن صادر می شود..... / شبکه خبری برنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------