الیزابت تیلور پر درآمدترین ستاره فوت شده هالیوود لقب گرفت +عکس



الیزابت تیلور ,عکس الیزابت تیلور ,الیزابت تیلور ستاره هالیوود

 الیزابت تیلور پر درآمدترین ستاره فوت شده هالیوود لقب گرفت +عکس
الیزابت تیلور پر درآمدترین ستاره فوت شده هالیوود لقب گرفت +عکسبه گزارش پرداد به نقل از مگ فور: طبق گزارشات مجله فوربس "الیزابت تیلور" به عنوان پر درآمدترین ستاره فوت شده ی هالیوودی در سال گذشته میلادی لقب گرفت. او حتی از ستاره های زنده نیز درآمد بیشتری داشته است.
این ستاره افسانه ای هالیوود که سال گذشته در اثر  نارسایی قلبی در سن 76 سالگی درگذشت طی سال گذشته 210 میلیون دلار درآمد داشته است که این مبلغ 45 میلیون دلار بیش از پر درآمد ترین ستاره زنده "اپرا وینفری" است.
او حتی توانست در این رده بندی از "مایکل جکسون" بالاتر بایستد . سال گذشته اکثر جواهرات و لباسها و اشیا زینتی وی به حراج گذاشته شد که تنها یک تابلو اثر ونگوک در این حراجی به قمیت 16 میلیون دلار به فروش رفت.184 میلیون دلار نیز با فروش جواهرات و لباسهای وی در این حراجی به دست آمد و 26 میلیون نیز با فروش ویژه آثار و عطرهای تولیدی خط تولید انحصاری این زن معروف به این مبلغ افزوده شد.
نفر دوم این جدول "مایکل جکسون" است در آمدی حدود 145 میلیون دلار داشته است که این مبلغ حتی از درآمد خواننده های زنده هم بیشتر است . نفر بعدی لیست الویس پریسلی است که درآمدی حدود 55 میلیون دلار داشته است.

منبع: پرداد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------