معمای الیزابت تیلور و معشوقه اش در سن 79 سالگی!! +تصاویر



اخبار فرهنگی - معمای الیزابت تیلور و معشوقه اش در سن 79 سالگی!! +تصاویر
 
به گزارش پرداد به نقل از هالیوود ریپورتر :  " کالین فارل " هنرپیشه نه چندان مطرح هالیوودی در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد او آخرین معشوق " الیزابت تیلور " اسطوره هالیوودی در سن 79 سالگی اش بوده است. این هنرپیشه 37 ساله عنوان کرد " الیزابت تیلور" بزرگترین عشق زندگی او بوده است و این درحالی است که این هنرپیشه سرشناس هالیوودی حدود 40 سال از او بزرگتر است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویرالیزابت تیلور و معشوقه اش

 

 آقای فارل میگوید در سال 2011 میلادی و هنگامیکه برای تولد پسر سومش به بیمارستان رفته بود " الیزابت تیلور " را ملاقات کرده و این ملاقات ها منجر به رابطه عاشقانه آنها گشته است. او میگوید : هردوی ما از بی خوابی رنج میبردیم ، بنابراین گاهی در ساعت 2 نیمه شب به منزل او تلفن میکردم و ساعتها با هم صحبت میکردیم.

 

او "الیزابت تیلور" را اسطوره زیبایی و جذابیت نامیده و میگوید در سن 79 سالگی او همچنان زیبا و جذاب بود، او واقعا تکرار ناپذیر است. این آقای متاهل و عاشق پیشه کارنامه رابطه عاشقانه با چهره های سرشناس هالیوودی از جمله : نائومی کمبل، بریتنی اسپیرز، لیندسی لوهان و دمی مور را نیز در پرونده رابطه های نامشروعش دارد. سابقا "الیزابت تیلور" در آخرین مصاحبه اش با مجله هارپر بازی این هنرپیشه را هم ردیف بازی " جانی دپ " برشمرده و اورا ستوده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویرالیزابت تیلور و معشوقه اش

اخبار فرهنگی - پرداد

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------