از خاطره‌گویی رضا بنفشه‌خواه تا لبخندهای اجباری فاطمه گودرزی



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

فاز دوم مسابقه «خانواده با حال» خندوانه با حضور خانواده بیژن بنفشه‌خواه و فاطمه گودرزی شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خانواده فاطمه گودرزی و رضا بنفشه‌خواه در این قسمت از «خندوانه» علاوه بر این که شروع کننده برنامه شدند، سوت آغاز مرحله دوم مسابقه «خانواده با حال» را هم به صدا درآوردند.

این مرحله با تغییرات و روند متفاوتی از دور اول ارائه و اجرا شد. مرحله‌ای که شامل قوانین از پیش تعیین شده و اتفاقاتی است که در فضایی مانند خانه هر خانواده به طور ناگهانی رخ می‌دهد و شرکت کنندگان نیز باید متناسب با آن واکنش نشان دهند.

فاطمه گودرزی به همراه دختر و پسرش به عنوان اولین خانواده حاضر شدند تا در مدت 20 دقیقه علاوه بر چیدن خانه با وسایل موجود، با مهمانان و افرادی که وارد می‌شوند برخورد و معاشرت کنند.

مابین چیدمان آن ها بعد از صدای زنگ، آقای پیری در نقش همسایه‌ای که سرگیجه هم داشت، وارد خانه شد و تقریباً کل وسایل چیده شده را به بهانه همین حالش پشت و رو کرد.

بعد از آن در بخش دیگری دانیالِ پشت صحنه با لباس‌های پویان که از خشکشویی آورده بودند، وارد شد و لباس ها را با جیغ و داد به این طرف و آن طرف پرتاب کرد و خانه را مثل روز دومش کرد.

 

فاطمه گودرزی به قول خودش برای تحمل لحظات استرس آور و اعصاب خردکن این مسابقه با لبخندی که گاه با حرص و ظاهری زورکی بود همه را خنداند.

در میان این افراد سرزده، سمسار (نیمایی که نقش بایرام را دارد) هم هرگاه بودجه خانواده کم می‌شد، به آن‌ها سر می‌زد و اجناسی را به طور نمادین می‌خرید.

 

پس از این‌ها خانواده بنفشه خواه که با دو پسرش پژمان و پیمان آمده بودند، حاضر شدند و برای آن‌ها نیز همین رویدادها از قبیل همسایه‌های مزاحم، قبض آب و برق و موارد دیگر پیش آمد که هر یک از خانواده‌ها با شیوه خودشان با آن‌ها برخورد کردند.

حال باید دید اجرای کدام خانواده از دید مخاطبانش بیشتر رأی جمع می‌کند؟! 


شاد باشید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------