دلداری مشائی به سازندگان تئاتر غیراخلاقی هدا گابلر



 

دلداری مشائی به سازندگان تئاتر غیراخلاقی هدا گابلر

 

 تعدادی از عوامل تئاتر غیر اخلاقی هدا گابلر که اکران آن چندی قبل توقیف شده بود، با چهره جنجالی دولت دیدار کردند.

تعدادی از عوامل تئاتر غیر اخلاقی هدا گابلر که اکران آن چندی قبل توقیف شده بود، با چهره جنجالی دولت دیدار کردند. این در حالیستکه مشایی در این دیدار به تمام حرف ها و درد و دلهای! این افراد گوش فرا داده و گویا قرار است برای آنها کاری بکند.

آژانس خبری روز، اخیرا خبر دیدار و نشست عوامل تئاتر غیر اخلاقی هدا گابلر را با اسفندیار رحیم مشایی منتشر کرده است.عوامل مذکور، در این دیدار ضمن بیان انتقادات خود، عنوان کرده اند که امنیت شغلی خود را خطر می بینند و خواستار ورود و دخالت دولت در این زمینه شدند.

حاضران در دیدار با مشایی همچنین برخوردهای صورت گرفته با تئاتر هدا گابلر را ناشایست توصیف کرده اند.تئاتر هدا گابلر نوشته هنریک ایبسن، از نویسندگان فمینست نمایشنامه های تئاتر در اروپا بود.

این تئاتر که حاوی مضامین مستهجن و پرده های غیر اخلاقی از برخورد یک زن با محیط و آدم های اطراف خود بود، چندی قبل در سالن تئاتر شهر تهران به روی پرده رفت اما با اعتراض افکار عمومی، جریانات مذهبی و نمایندگان مجلس مواجه شد و پس از ۴ روز، اجرای آن متوقف شد.

ملاقات عوامل این تئاتر غیر اخلاقی با چهره جنجالی دولت در حالی صورت گرفته است که پیش از این نیز از دیدارها و جلسات مشایی با برخی بازیگران حاشیه دار سینما خبرهایی منتشر شده بود..... / جهان نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------